PhotonSaw instruktion

Rasmus Berlin

to openspa...@googlegroups.com
Hej, jeg ville høre om nogen kunne give mig en introduktion til brug af PhotonSaw og/eller hjælpe mig med et lille projekt?
Projektet haster lidt og skal gerne laves senest mandag.
Mark?

De venligste hilsner, Rasmus "BitLuder" Berlin

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Jeg når ikke noget før midt i næste uge. Sorry.

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus

Jeg er i osaa på lørdag for at lave ting med psaw, kig forbi så kigger vi på det.

Send mig evt. Svg filen.

Rasmus Berlin

to openspa...@googlegroups.com
Fedt Flemming! Jeg sender lige en fil senere i dag. Og så ses vi i morgen. Du kan lige holde mig opdateret om hvornår du er der.  :-)

Flemming Frandsen

to openspa...@googlegroups.com

OK.

Lars S