Tilmelding Til Tech Talk Tuesday Tribunal Trial?

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Hep

Var det ikke en ide om at der var en gruppe der arrangerede Tech Talk
Tuesdays?, et tribunal og skulle vi ikke lave en trial af det?

Jeg kan se at den næste er september fordi alle de kommende første
tirsdag i måneden er præget af sommerferie og at den er Flemming
tovholder på.

Men jeg vil gerne deltage en en gruppe der planlæger og sørge for
kontinuitet og konsistens i T³ "næste sæson"

Vil du være med?

/pedersen

Mark Moore

to Open Space Aarhus

7 T'er..  Godt gået :D

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Bertho Stultiens

On 06/15/2016 09:36 PM, Mark Moore wrote:
> 7 T'er.. Godt gået :D

==> T³ * T³ * T

==> 3 * T

==> T³

Passer helt som det skal. Logisk som altid!

(med nymodern matematik, lavet af computere, indtastet af monkeys)

--
Greetings Bertho

(disclaimers are disclaimed)

Brian V. Jørgensen

to openspa...@googlegroups.com

Hej Pedersen

Jeg vil gerne være med  så vi kan planlægge lidt længere frem i tid og at vi holder nogle

gode og præcise T3 😊

Mvh

Brian V. Jørgensen

Dr. Holstsvej 26A st. tv

8230 Åbyhøj

Denmark

Tlf. 28301554

to Open Space Aarhus

Jeg vil gerne være teknisk assistent, og assistere med fx blogindlæg, facebooking, og .htacces smadder.

Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Hvis du vil indsende et indlæg til denne gruppe, skal du sende en e-mail til openspa...@googlegroups.com.
Du kan se flere muligheder ved at besøge https://groups.google.com/d/optout.