PHP-fejl på hjemmesiden

Carsten Agger

to openspaceaarhus
Min SSH-nøgle er vist ikke længere registreret på Bo. Any takers?

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
jeg forstår ikke helt , hvad du mener, men jeg så, at der venter flere updates af Wordpress. Jeg kan trykke på updateknappen, men hvem hjælper mig hvis der opstår problemer med plug-ins osv.?

Kh
Inger
--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

--
@stokkink

Carsten Agger

to openspaceaarhus
Se vedhæftede skærmbillede. Det ligner, at nogen har forsøgt at debugge en extension.

Det er lige præcis et problem med et plugin, som du siger, men fordi det nok er en lokal ændring, er det ikke sikkert, en opdatering vil hjælpe.
osaa.dk-fejl.png

jacob toft pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Det er ogsaa muligt at der er nogen der har brugt pluginet forkert

Det er vidst ret fleksibelt - laes man kan b0rke det op ved at bruge forkerte felter/indhold

/pedersen