Teknisk person søges til kunstprojekt

Carsten Agger

to openspaceaarhus
Jeg har fået nedenstående henvendelse fra Marcela Lucatelli, som er en ung komponist og kunstner, der deler sin tid mellem Danmark og São Paulo.

Marcela deltog bl.a. i det teknoshamanisme-arrangement, som jeg arrangerede i OSAA i november sidste år og kan ses i aktion på dette billede: http://www.modspil.dk/images/15672776890_dceea7edfe_z.jpg

Marcela skriver:

"Jeg er tilbage i DK, har lige spillet på Nordic Music Days, en rigtig dejlig festival.

Nu skal jeg starte et andet projekt, og jeg skriver til dig fordi jeg har brug for hjælp. Jeg skal komponere et musikstykke til Esbjerg Ensemble og vil gerne bygge nogle handsker med touch sensor og arduino, som ville kunne styre noget af min musik. Jeg kender en lille smule af arduino men har slet ikke den tekniske viden der skal til for at bygge sådan noget. Kender du en der kan hjælpe mig i dette projekt? I første omgang skal jeg bare lave en plan af hvordan det kan bygges så jeg kan søge noget finansiel støtte for at realisere det. Jeg kommer også gerne til Aarhus hvis du kender nogen der kan hjælpe mig der."

Jeg har ikke selv de tekniske kompetencer til noget sådant men tænker, at der måske er nogen i spacet/her på listen, der har mod på det?  Marcela er en kompetent (klassisk uddannet) musiker og en meget talentfuld performancekunstner. Hun har en hjemmeside her:

http://www.marcelalucatelli.co/

hvor man kan se flere eksempler på hendes arbejde.

Jeg tror, at hvem der end giver sig i kast med det vil synes, at det er et spændende projekt at blive involveret i.

Så hvis du kender nogen, der kender nogen ...

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Jeg tror godt jeg ville kunne hjælpe hende..  Stik hende bare min email addresse :)

~Mark

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Carsten Agger

to openspaceaarhus
Done! Og tak :-)