EOP: STFU-compressor

Tim Engel

to Open Space Aarhus
Hej allesammen,

lige en hurtig opdatering vedrørende den nye kompressor med de tre skrue kompressorer.
Den oprindelige plan var at finde en tank, så det hele kunne komme i brug.
Desværre er der blevet fjernet en del adaptere, en manifold og lidt andet småt. Det betød at ventetiden ville blive lidt længre, da mine midler er begrænsede.

I formiddags har jeg så set at ledningerne til kompressorernes kondensatorer er blevet klippet. Det, oveni de manglende ting, den drænede olie og de tilsmurte filtre betyder at jeg ikke længre orker projektet.

Det betyder at de tre skruekompresdorer nu er "frigivede" til dem af jer der ville bruge dem. I løbet af i nat fjerner jeg skiltet og sætter konpressorerne på en hylde, så rullebordet kan blive brugt til andet.

Hvem enden der valgte at klippe ledningerne og nakke delene: GG!

Tim

Nad

to Open Space Aarhus
Jeg kan godt bruge to af de tre kompressorer :)

mvh,
Nad

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Jeg synes det lyder som en svinestreg at negle stumper fra rullebordet og hærge kompressorerne, måske er det tid til at tage videoovervågningen i brug for at finde ud af hvem der er så hensynsløs?

http://osaa.dk/wiki/index.php/ProjectDontBeADick#Kriterier_for_brug_af_overv.C3.A5gningsmaterialet

Hvornår var sagerne sidst intakte?

Tim

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Flemming Frandsen - YAPH - http://osaa.dk - http://dren.dk/

Henrik Brix Andersen

to openspa...@googlegroups.com
Hej

> [...]
>
> Jeg synes det lyder som en svinestreg at negle stumper fra rullebordet og hærge kompressorerne, måske er det tid til at tage videoovervågningen i brug for at finde ud af hvem der er så hensynsløs?

FWIW: Jeg stemmer for. Det var lige præcis den slags opførsel, der var grunden til opsætning af videoovervågningen.

Mvh
Brix
--
Henrik Brix Andersen <hen...@brixandersen.dk>

Tim Engel

to Open Space Aarhus
Ku' være fedt!
Sidste gang jeg checkede op på dem var den 23.
Klippene er forholdsvis gemt, så det er muligt der allerede var klippet før.
Men adapterne var der stadig den 23.

Tim

On Thursday, 8 June 2017 07:50:51 UTC+2, Flemming Frandsen wrote:
[...]

Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.
For at sende et indlæg til denne gruppe skal du sende en e-mail til openspa...@googlegroups.com.

Besøg denne gruppe på https://groups.google.com/group/openspaceaarhus.
Find flere valgmuligheder på https://groups.google.com/d/optout.

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Fårk! 16 dage er meget lang tid at skulle rode igennem.

Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil indsende et indlæg til denne gruppe, skal du sende en e-mail til openspaceaarhus@googlegroups.com.
Du kan se flere muligheder ved at besøge https://groups.google.com/d/optout.

Lars Sørensen

to openspa...@googlegroups.com
Det er jo decideret hærværk!
Håber det kan ses på overvågningen.

Sendt fra min iPhone
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.
Hvis du vil indsende et indlæg til denne gruppe, skal du sende en e-mail til openspa...@googlegroups.com.

Tim Engel

to Open Space Aarhus
Enig - 16 dage er scary meget.

Det skal siges, at jeg personligt ikke er super berørt af sagen. Ikke kun fordi delene er donerede, men også fordi det hele var i "venteposition" indtil der dukkede en tank op. Det betyder at jeg ikke bliver ked af det, hvis der ikke kommer nogen konklusion på sagen. For mig var det over i det øjeblik jeg smed "hack in progress" skiltet ud.

Så hvis 16 dage for adapterne (og et ukendt tidsrum for klippene) er for meget at gennemgå, er det OK med mig. Jeg burde måske have været mere "on top of things", når det kommer til at checke op på om tingene stadig er som de skal være.

[...]

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Hej Tim hej alle,

Det kan godt være, at du er OK med at bestyrelsen ikke gennemgår hele 16 dage optagelser. Men jeg er ikke OK med at folk tillader sig at stjæle ting og at der bliver nu annonceret på mailinglisten at de godt nok kan - fordi nu er det OS, der tillader DEM. Og det kan jeg IKKE finde mig i.

Lad os snakke om, hvordan vi kan hjælpe bestyrelsen med denne sag.

Med venlig hilsen
Inger

[...]

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Kan du ikke lige tage nogle billeder af de klippede ledninger og kassen med fittings og poste dem?

[...]

Mark Moore

to Open Space Aarhus
Hvis vi tager udgangspunkt i dørloggen med fx et 3 timers window of opportunity efter adgang kan vi vel skære en del inaktivitet fra?

Derefter burde det være ret nemt at scripte sig ud af at fjerne billeder hvor lyset er slukket...

Det lyder som en sjov test af vores dbad system.

Ærgelige omstændigheder, jowjow, men det er stadig interessant at se om systemet holder i praksis :)

Jeg giver tilsagn til at åbne æsken. Make it happen.

~Mark

Mark Moore

to Open Space Aarhus
En hurtig eftertanke:

Når der er tilsagn fra 5 af de 7 bestyrelsesmedlemmer kan vi måske sige at der er et døgns grace period hvor man kan stå frem og undskylde og Evt erstatte de manglende grejer.

Det behøver ikke nødvendigvis være en offentlig begivenhed. Besty...@osaa.dk er en lukket liste.
Der kan jo sagtens være sket en misforståelse, og en undskyldning i ordentlig tid ville være en meget formildende omstændighed.

Be awesome.

Knuz
~Mark

Lars Sørensen

to openspa...@googlegroups.com
Enig.

[...]

Tim Engel

to Open Space Aarhus
Her er tre billeder af de tre klippede ledninger.

Jeg tar' et billede af kassen næste gang jeg er i spacet.

Tim

m...@zennet.dk

to Open Space Aarhus
Jeg vil gerne lige understrege at jeg personligt mener det er noget total svinerri at folk ikke kan opføre sig ordentlig, og derfor syntes jeg også bare at vi skal åbne "dbad", ingen tvivl om det.

Robin Overgaard

to Open Space Aarhus
jeg er blevet gjort opmærksom på at mine indlæg her, ikke vises under mit navn men blot email.

Sååå.... Det er mig Robin :p

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Enig.

Tim Engel

to Open Space Aarhus
Her er et billede af kassen adapterne var i: http://i.imgur.com/hpCj0TD.jpg

Lars Sørensen

to openspa...@googlegroups.com

Hvilken slags adaptere var det egentligt?

-Lars
[...]

Tim Engel

to Open Space Aarhus
Det er fra (det gevind på kompressorernes udgange) til 1/8" NPT