Sommerhack camp ?

m...@zennet.dk

to Open Space Aarhus
Hej alle

Jeg regner med at tage mit telt med, men det ville være fedt hvis jeg kunne sætte op i nærheden af andre osaa ninjaer.

Og derfor vil jeg gerne vide lidt om jeres planer :)

/Robin

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Jeg havde oprindeligt tænkt på at tage et telt med, men jeg tror jeg ender med at crashe i Brian (Zoltanox)'s fætters fortelt til hans campingvogn.
Men god idé at lave en OSAA Camp på Sommerhack 😊

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Halløj!

Vi koordinerer vores deltagelse til sommerhack via wikien her:

http://osaa.dk/wiki/index.php/Sommerhack2016

Det er nødvendigt at skrive sig på hvis man vil være med i OSAAs camp, ellers kan vi ikke melde pladsbehov videre til sommerhack teamet.

Jeg har oprettet en location til OSAAs camp på sommerhack wikien her:
http://wiki.hal9k.dk/sommerhack/villages
(den er endnu ikke bekræftet af teamet, så ændringer kan forekomme)

Her regner vi med at slå vores telte og vogne op, og måske indrette et fælles areal..  Men da camp'en ikke er større end ~100 mennesker får vi måske slet ikke behov for at have et OSAA specifikt fællestelt.. . måske er det nok med det fælles hacking område som bliver indrettet på campingpladsen??

Vi ses snart!
~Mark

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

m...@zennet.dk

to Open Space Aarhus
Jeg kan ikke huske om jeg har fået lavet en bruger på wikien.

Mark kan du ikke lige checke ?

Den lørdag den 13. august 2016 kl. 18.42.24 UTC+2 skrev Mark 'Robotto' Moore:

[...]

Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.
For at sende et indlæg til denne gruppe skal du sende en e-mail til openspa...@googlegroups.com.

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Hæh..  Jeg har ikke tænkt mig at gennemgå brugerlisten.

Hvis du har fået en bruger har du også fået en mail om det.

Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Hvis du vil indsende et indlæg til denne gruppe, skal du sende en e-mail til openspaceaarhus@googlegroups.com.
Du kan se flere muligheder ved at besøge https://groups.google.com/d/optout.

m...@zennet.dk

to Open Space Aarhus
Så har jeg ikke

Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.
Hvis du vil indsende et indlæg til denne gruppe, skal du sende en e-mail til openspa...@googlegroups.com.

m...@zennet.dk

to Open Space Aarhus
Kan du oprette mig ?, eller skal jeg have fat i en anden ?

[...]

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Har i checket programmet for Sommerhack 2016?

http://sommerhack.dk/talks/

Der er pænt mange talks... Det bliver super godt 🤓

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Ja det er ret lækkert!

De er for øvrigt også på jagt efter lightning talks, hvilket er en udemærket mulighed for at genudsende en tech talk hvis man har den slags lyster :)

~Mark

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Mikkel Christensen

to openspa...@googlegroups.com

Jeg er ved at forberede en talk om Wordpress-sikkerhed til et andet event ... den kan jeg godt gentage hvis det har interesse? (30 min)

Mikkel Mikjær Christensen
Sikkerhedskonsulent

Hovednummer: +45 4440 1337
Direkte Nummer: +45 4128 2808