Sommerhack

Svend Erik Venstrup-Nielsen

to Open Space Aarhus

Nu er der mindre end en måned til Sommerhack begynder!

8 foredrag, 6 workshops, 5 dage fyldt med kreativitet, opfindsomhed,

nysgerrighed, hacks, programmering, kommunikation, Arduino, grafik,

RS-485, højspænding, fysik, YouTube, G-kode, spil, elektronik,

lysdioder, kryptografi, printkort, og hvem ved hvad ellers.

Køb din billet allerede nu på https://sommerhack.dk/

Go Go

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Jeg glæder mig meget til Sommerhack 2017 og deltager alle dage :-)

Skal vi lave en liste over deltagere fra OSAA så vi ved hvem der skal være i vores Camp?

Mark Moore

to Open Space Aarhus
Listen er godt i gang på vores wiki :)

~Mark

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Fedt nok!

Så har jeg skrevet en halv roman ind på Wiki-siden! 😄

Er der andre fra OSAA der deltager i Sommerhack 2017 som ikke er på Wiki-siden? 🤔

Mark Moore

to Open Space Aarhus
Lækkert!

Jeg regner også med at formatere min entry ordentligt når jeg igen har en fungerende laptop..

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Skal vi fra OSAA tage nogle kasser Club Mate (almindelig og Ice-T) med til Sommerhack 2017 og sælge dem der, lige som vi gjorde sidste år?

Jeg tænker at vi også kan tage nogle af de ting med som vi sælger i OSAA-maten og sælge på Sommerhack 2017 - selvfølgelig til samme pris som vi gør i OSAA og pengene tilgår selvfølgelig OSAA. Vi kan tage nogle udvalgte varer med i et begrænset antal og undgå at tømme OSAA-maten helt for disse varer, så der stadigvæk er noget tilbage til dem der ikke kommer med til dette arrangement.

I følge programmet for Sommerhack 2017 er der fredag den 25/8 2017 brugtmarked hvor vi bland andet kunne sælge disse varer:

Brugtmarked i Pejsestuen. På bedste loppemarkedsmanér kan man her medbringe dimser, dingenoter og himstregimser fra ens gemmer, som savner en ny ejermand! Hvad du medbringer er op til dig, men det kan f.eks. være komponenter, diverse print el. værktøj. Mere info følger.

Se mere i programmet her: https://sommerhack.dk/program/

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Det lyder som en glimrende ide.

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Flemming Frandsen - YAPH - http://osaa.dk - http://dren.dk/