Fwd: Elektronik skrot

jacob toft pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Vi har faaet tilbudt et par printere.
Var det noget for dig?

/pedersen

Hej

Vi har to defekte printere (en inkjet og en laser) som jeg vil høre om I vil have.  Motorene, displays osv. fungerer upåklageligt - de er også glimrende som dørstopper. :-)

Inline image 1

Eneste krav er at de afhentes ovre på Helsingforsgade 27, det er ca. 100 meter fra OSAA - jeg kan ikke selv flytte dem pga. en håndledskade.

Mvh.
Jakob Pedersen, CEO
Actioncaller ApS

Our offices will be closed July 11-24 and August 15-28. Any work during this time will be charged 50% above the normal rate.

Phone (office): 61 43 77 90
Phone (direct): 61 71 77 90
EU VAT : DK33755740

Helsingforsgade 27, Incuba Science Park
8200 Aarhus N

Anders Christensen

to Open Space Aarhus
Ud fra mængden af nogenlunde tilsvarende skrot på limbo og at der lige er sat labels på en masse inaktive projekter, så tror jeg det vil være dumt at slæbe mere til huse lige pt.

Alene limbo er der et par halvstore trailerlæs skrot der skal væk fra, for at vi kan komme ind og ud af porten igen.

Ligeledes formodes der er at dukke enorme mængder skrot op til september når de ting der har fået labels, ryger på limbo.

Såå nej tak tænker jeg :)

--
Mvh Anders

jacob toft pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Ja det er i allefald ikke noget vi skla have ind i spacet, men hvis der nu var en paa epostlisten der manglede en doerstopper…

/pedersen
On 17 Jun 2016, at 12:40, Anders Christensen <and...@acenet.dk> wrote:

> Ud fra mængden af nogenlunde tilsvarende skrot på limbo og at der lige er sat labels på en masse inaktive projekter, så tror jeg det vil være dumt at slæbe mere til huse lige pt.
>
> Alene limbo er der et par halvstore trailerlæs skrot der skal væk fra, for at vi kan komme ind og ud af porten igen.
>
> Ligeledes formodes der er at dukke enorme mængder skrot op til september når de ting der har fået labels, ryger på limbo.
>
> Såå nej tak tænker jeg :)
>
> --
> Mvh Anders

> [...]

Anders Dyhrberg

to openspaceaarhus

Måske der er en plan allerede. Eller vi plejer at gøre noget lignende.

Men var det en ide at vi samlede et par frivillige som gad bruge 1 time hver tirsdag et par tirsdage eller anden dag. Til at grov høste det vi kører til skrot for det der har "maker value"

Hvis vi satte det høstningen i system kumme man hurtigt høste stepper og dc motorer. Lave en kasse med blandede tandhjuls ting. Store capasitorer og den slags. Hvad der nu ville give mening?

Bare en ide. Jeg vil gerne hjælpe med forædlingen. 😊

  //Dyhrberg

Rune Broberg

to openspaceaarhus
I sætter bare i gang - det, der står på limbo, er det frit at gøre den slags ved. :-)

--
Rune

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Det er en sej idé!

Så kunne man øve sig i udlodning og måske lære noget om kredsløbsdesign.

Brian V. Jørgensen

to openspa...@googlegroups.com

Jeg er game! skille ting ad sortere og glæde folk med dimser og dingenoter.

Mvh

Brian V. Jørgensen "Zoltanox"

Dr. Holstsvej 26A st. tv

8230 Åbyhøj

Denmark

Tlf. 28301554

to Open Space Aarhus
Hvis I så samtidig pakker det der skal smides ud, pænt sammen og kører det på genbrugspladsen vil det være helt vildt meget super! :)

--
Mvh Anders

Anders Dyhrberg

to openspaceaarhus
Så tænker jeg det giver go mening.

Jeg kommer Tirsdag kl 19 og går igang.
Hvis der kommer flere så lad os lave en lille elektronik skrot forædlings fabrik :)
Så samler vi det der skal smides ud, og så kører jeg det gerne på genbrugs stationen.

Så lad os se hvad vi står med bagefter, og om det give mening at gøre det igen.

  // Dyhrberg

Anders Dyhrberg

to openspaceaarhus
Det er lige gået op for mig at Tirsdag jo også er der vi skal lave tekstil tryk.
Det er jeg jo også skrevet op til og vil stadigvæk rigtig gerne.

Jeg forslår for dem der har tid til det, at vi bruger timen på "skrot forædling" efter det arrangement slutter.
Andre kan jo bare gå i gang før, hvis de ikke deltager i det.

  // Dyhrberg

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
God idé. Jeg er med. Kan lære at aflodde og den slags :-)

Virusfri. www.avast.com
--
@stokkink

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Hvis nogen har en ekstra varmepistol ville det være et kæmpe hit!

Jeg ved ikke om jeg når i Space i aften, men jeg håber!

~Mark

Anders Dyhrberg

to openspaceaarhus

Jeg bliver nød til at tage tidligt afsted i dag. Da jeg har en præsentation i morgen middag der skal være helt færdig.

Jeg er stadig klar på at hjælpe til med det her løbende frem over.
Hvis I kommer i gang i aften og får skilt nogen stumper ad, så det generere en masse skrald vil jeg stadig gerne køre det på genbrugs stationen senere på ugen.

Giv mig lige et heads up hvor det er så svinger jeg forbi. Men stil det ud, da jeg ikke har nøgle pt.

   //Dyhrberg

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Vi kom ikke rigtigt i gang..

Flemming faldt over en kæmpe HP counter med nixie rør, og så gik tiden med at ooooh'e ad den..  Jeg havde endda taget en ekstra varmepistol med..  Oh well..

Nad

to Open Space Aarhus
Det er svært at bebrejde ham. Den 50år gl. HP 5245L var en masterpiece, med ultra-høj stability 1mhz timebase :D