Skum?

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Hey!
Til makerfaire fik vi en klar sæk fyldt med selvklæbende grå Skum i diverse udformninger. Men jeg kan ikke finde den i Space.

Er det nogen der ved hvor den befinder sig?

Flemming Frandsen

to openspa...@googlegroups.com

Sidst jeg så den var den bag pap bordene

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

BlackThorne

to Open Space Aarhus
Den lå ved arkade maskinen, bag papbordene, da jeg skulle i mit skab i sidste weekend...

Brian V. Jørgensen

to openspa...@googlegroups.com

Jeg har samlet det op og stillet posen sammen med det sorte skum.

Brian V. Jørgensen

Dr. Holstsvej 26A st. tv

8230 Åbyhøj

Denmark

Tlf. 28301554

Visit OSAA.dk - Your local hacker space in Aarhus !! Join us every tuesday !!

to openspa...@googlegroups.com
Til orientering er 'det sorte skum' ikke i familie med det skum vi fik af
Signout.

Det sorte skum er noget Mike er kommet med, sammen med skum-skære kniven,
der vidst stadig ligger sammen med det.

Jacob V. Rasmussen
aka: BlackThorneDK

openspaceaarh...@googlegroups.com<mailto:openspaceaarh...@googlegroups.com>.