Jeg har sat en dykpumpe ved limbo - Take it if you need it

Anders Christensen

to Open Space Aarhus
Hej Folkens
Jeg har sat en dykpumpe inkl. sugeslange og filter, samt output til almindelig gardena-kobling ved limbo.

Den har stået hos mig længe uden at blive brugt, så hvis nogen af jer kan bruge den, så står den der altså til fri afhentning.

Synes den var for god til at smide direkte ud, og bøvle med at sælge den gad jeg ikke :)

--
Mvh Anders

Mikkel Christensen

to openspa...@googlegroups.com
Hvis ikke den finder en ny ejer af sig selv skulle vi måske overveje at
høre gutterne i Labitat om de vil have den?

De har løbende udfordringer med vand i kælderen og jeg kunne godt
forestille mig at de ville være glad for at have en ekstra pumpe i
beredskab :-)

/ Mike

Mikkel Mikjær Christensen
Sikkerhedskonsulent