Gratis HP Laserjet 4350dtn

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Er der nogen der har brug for en fin A4 duplex laser printer, så sig til ASAP, jeg har en HP Laserjet 4350dtn med extra kassetter til at stå som jeg ikke gider flytte med.

Hvis der ikke er nogen der melder sig inden mandag, så bliver den doneret til OSAA, ikke at OSAA har noget at bruge den til:)

--
Flemming Frandsen - YAPH - http://osaa.dk - http://dren.dk/

Bertho Stultiens

to openspa...@googlegroups.com
On 03/20/2015 03:00 PM, Flemming Frandsen wrote:
> Er der nogen der har brug for en fin A4 duplex laser printer, så sig til
> ASAP, jeg har en HP Laserjet 4350dtn med extra kassetter til at stå som
> jeg ikke gider flytte med.

Tjek, ja.

--
Greetings Bertho

(disclaimers are disclaimed)

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Ok, hvis du kan hente den i løbet af weekenden, så er det optimalt.

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.