OSAA søger OSAAianere til Aarhus Mini maker Faire

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
MMF er en både sjov og vigtig begivenhed for OSAA, så vi har brug for at være til stede og gøre det til en god event.

Vi mangler lige nu 1-2 folk til at deltage i planlægningen af AArhus Mini Maker Faire sammen med Dokk1 folkene.

Der er relativt sjældent møder og i en snæver vending kan man komme med over Hangouts eller lignende.

Der kræves ingen særlige forudsætninger, bare en vilje til at hjælpe med at skabe MMF og tid til at deltage i en lille håndfuld møder op til MMF.

Er der nogen der vil være med?

Jakob Kristensen

to openspa...@googlegroups.com
Har meget lyst til at melde mig (MMF er d. 15/10 + 16/10), right?
Som sædvanlig er jeg bare uvenner med min kalender.

Men jo, jeg vil gerne være med i planlægningen.

Jeg har lyst til / planer om at stable sådan én her på benene (primært til Idas skole, men måske noget at tage med?):

Mvh Jakob

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

--
Jakob Kristensen
Tingvej 11

Tlf: +45 86785220
Mob: +45 25188793

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Måske er dette en udemærket tråd at minde om at mmf planlægningsgruppen != dem der planlægger OSAAs stand til makerfaire!

Nizger

to Open Space Aarhus
Jeg vil gerne være med.

/Nisker