Rigol Digital Oscilloscope Users.

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Jeg har oprettet en Google gruppe for os der har slået hul på sparegrisen og købt et digitalt oscilloskop.

I sommeren 2016 var vi jo en del i OSAA der gik sammen og købte en halv palle Rigol DS1054Z oscilliskoper.
Vi talte om at vi skulle lave et forum hvor vi kan dele erfaringer og hjælpe hinanden med brugen af digitale oscilloskoper.
Jeg har nu oprettet Google gruppen: Rigol Digital Oscilloscope Users, der har dette formål.

Alle er velkomne med tips og tricks uanset om de bruger et Rigol oscilloskop eller en anden model.
Stil også dine spørgsmål i gruppen og lad os hjælpe hinanden til at blive bedre :-)

Du finder gruppen her: https://groups.google.com/forum/m/#!forum/rigol-digital-oscilloscope-users