T³ talere ønskes

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Jeg har glemt at jeg tvangsfrivilligt meldte mig til at være tovholder på T³ i marts, så nu er gode dyr rådne.

Er der nogen der har lyst til at give en talk til T³ d. 3/3, så sig til ASAP?

--
Flemming Frandsen - YAPH - http://osaa.dk - http://dren.dk/

jacob toft pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Er der nogen der vil hoere om sneglehuse?
https://github.com/jtpedersen/processing-sketchbook/tree/master/Spiral

(og hvis tiden tillader saa enten ala http://www.genekogan.com/works/listening-to-the-ocean.html som jeg gerne ville efterligne med kossel mini prints eller
noget med hvordan man laver moenstre paa sengle huse ala https://github.com/jtpedersen/seashells )

Det sidste staar og falder med hvor meget fritid jeg faar og bruge

/pedersen
> --
> Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
> Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.
> Hvis du vil indsende et indlæg til denne gruppe, skal du sende en e-mail til openspa...@googlegroups.com.
> Besøg denne gruppe på http://groups.google.com/group/openspaceaarhus.
> Du kan se flere muligheder ved at besøge https://groups.google.com/d/optout.

Emil 'Skeen' Madsen

to openspa...@googlegroups.com

Jeg kan måske fortælle om udvikling af kritiske systemer, vha. Automatiske teorem provers. I.e. hvordan man sikre sig imod Challenger ulykken.

Fra typesystemer til ækvivalensbeviser - Hvordan beskytter man kritiske systemer imod kode aber.

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Må den være på engelsk? Ja dog?

i.
> [...]
> openspaceaarh...@googlegroups.com.
> Hvis du vil indsende et indlæg til denne gruppe, skal du sende en e-mail til

http://inborgerblog.blogspot.com
@stokkink

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus

Ok

--
Flemming Frandsen - YAPH - http://dren.dk

Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.
For at sende et indlæg til denne gruppe skal du sende en e-mail til openspa...@googlegroups.com.
Find flere valgmuligheder på https://groups.google.com/d/optout.

Flemming Frandsen

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Hvor lang tid skal du bruge?

Challenger gik da ned på en en frossen oring, ikke kode.

Flemming Frandsen

Emil 'Skeen' Madsen

to openspa...@googlegroups.com
Jeg ved ikke om jeg kan nå at blive klar. - Tror det er en dårlig idé at satse på.
Og mente selvfølgelig Ariane, ikke Challenger :)

// Yours faithfully
// Emil 'Skeen' Madsen

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com