hal.osaa.dk er nu flyttet til hulk.osaa.dk

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Nu er hal.osaa.dk blevet flyttet til den nye fine host hos Hetzner der hedder hulk.

HAL kører som en container på hulk og med et Lets Encrypt certificate i stedet for det vi købte, det gør at jeg ikke skal bøvle med at opdatere certifkatet i fremtiden.

Denne test siger at TLS er sat perfekt op:
Hvis der er nogen problemer med HAL, så sig til med det samme, så kigger jeg på det.

--
Flemming Frandsen - YAPH - http://osaa.dk - http://dren.dk/

Thomas Flummer

to openspa...@googlegroups.com
Hej Flemming,
Hvis du slår HSTS (HTTP Strict Transport Security) til kan du sikkert få
den op på A+ men det skal være med lang udløb (6 mdr. eller mere).

Men du bør måske vente til alle subdomæner og hoved domænet er på https
og så bruge "include subdomains".

/Thomas