S³ - et års fødselsdag - "48-timers regel"

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com

Henrik Brix Andersen

On 23 Mar 2015, at 20:12, Jacob Toft Pedersen <ja...@rotand.dk> wrote:
> Solid Space Syndicate fylder 1 år og i den vil de / vi gerne holde
> fyraftensmøde i Open Space Aarhus.

Har alle i S3 meldt sig ud af OSAA? Jeg fristes til at spørge:
Hvorfor så ønske at holde møde hos os?

Brix
--
Henrik Brix Andersen

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com

Henrik Brix Andersen

On 23 Mar 2015, at 20:45, Jacob Toft Pedersen <ja...@rotand.dk> wrote:
> Jeg ved det ikke - jeg regner med at blive / være S3 medlem. Jeg
> syntes OSAA er et fint sted at mødes.

Bestemt, men vi består udelukkende ved at folk, der benytter lokalerne, også betaler for dem.

> Der manglede et sted at afholde arrangmeentet nogen, ej jeg, foreslaog
> osaa og jeg vil da gerne lukke folk ind og ud + deltage!

Bestemt. Hvis du i den forbindelse har overskud til at give dem en hurtig introduktion til, hvordan foreningen fungerer (og ikke mindst hvordan de kan hjælpe med til at den består), så ville jeg blive glad.

Mvh

Mark Moore

to Open Space Aarhus
snip...
... Hvis du i den forbindelse har overskud til at give dem en hurtig introduktion til, hvordan foreningen fungerer (og ikke mindst hvordan de kan hjælpe med til at den består), så ville jeg blive glad.

+1!

Anders Christensen

to openspa...@googlegroups.com
Ja, det kunne da være super cool hvis folk der gerne vil bruge lokalerne til deres arrangement/arrangementer, også havde lyst til at blive betalende medlemmer og bidrage til foreningens økonomi.

Så sørg endelig for at vise dem rundt og fortælle dem lidt om hvad OSAA er og hvordan det fungerer.

Jesper Lindeberg

to openspa...@googlegroups.com
Hej Jacob

Jeg synes det er fedt du vil stå for det, men jeg føler mig desværre ikke velkommen osaa, så det bliver uden mig. (fik et par grimme kommentar på hvad jeg lavede til driftmøde når jeg ikke var medlem mere)

Og til Brix, fordi Emil og jeg og måske et par andre ikke er betalende medlem længere, betyder det jo ikke at alle S3 medlemmer har meldt sig ud.

Men fedt Jacob. Du er i øvrigt velkommen i privaten, hvis du mangler hjælp til at tune din printer.

Mvh Jesper

Mikkel Christensen

> [...]

> Jeg synes det er fedt du vil stå for det, men jeg føler mig desværre ikke velkommen osaa, så det bliver uden mig. (fik et par grimme kommentar på hvad jeg lavede til driftmøde når jeg ikke var medlem mere)
Åh ja, osaa-gængerne er netop kendt for deres høje diplomatiske evner og deres yderst successfulde hvervekampagner :-)

> [...]
>
> Mvh Jesper
>
> Den mandag den 23. marts 2015 kl. 20.12.56 UTC+1 skrev Jacob:

Hep hejsan

Solid Space Syndicate fylder 1 år og i den vil de / vi gerne holde
fyraftensmøde i Open Space Aarhus.

Undertegnede vil gerne åbne døren og lukke dem ind og ud + jeg vil
kunne tælle det som mit første møde i Solid Space Syndidate hvor jeg
kunne lære mere om at bruge min 3D-printer.

Men det drejer sig om fredag den 10. april kl 16 -> ??.??

Jeg håber at alt er ok og det ikke kommer til at clashe med andre
arrangementer?

/pedersen

--
Mikkel Mikjær Christensen
Sikkerhedskonsulent

Hovednummer: +45 4440 1337
Direkte Nummer: +45 4128 2808

Mikjaer ApS
Saltværksvej 2E
2770 Kastrup

signature.asc

jacob toft pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Hej

Det er ikke min mening at rippe op i daarligdomme og jeg kan nok foelge dig langt henad vejen.

Jeg er nok af den overbevisning at Aarhus, hvor meget vi end proever, ikke er en storby.

Der er simpelthen ikke plads og mennesker nok til at have sprede niche aktiviteter over mange foreninger. Ind imellem betyder det at der er kameler der skal sluges og samarbejde der skal prioriteres - og det gaelder for alle parter.

Det kan godt vaere det ikke er i dag - men fordi vi alle sammen er nogle saere snegle kan vi ikke undgaa at rende ind i hinanden fremover.

Der er som saadan ikke forskelligt fra soenderboevling hvor man render ind i hinanden hos koebmanden og til friluftspillet hele tiden og igen.

/pedersen
> --
> Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
> [...]

Jesper Lindeberg

to openspa...@googlegroups.com
Jacob jeg hører dig og er enig. Jeg vil også gerne støtte op om OSAA og evt blive medlem igen, men ikke før de personer der har noget imod mig kan komme til mig og sige det direkte i stedet for under et driftmøde. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg har gjort galt.
Så som det er nu føler jeg ikke jeg har en plads i OSAA.

og inden denne tråd går for meget off topic, så vil jeg heller ikke kommentere mere på de dårligdomme ;-)

Jesper

Morten "boris" Bruhn

to openspa...@googlegroups.com
Uden i øvrigt at forholde sig til hvad der i min bog efterhånden burde kunne lægges bag os, vil jeg sige:

pedersen: +1

(jeg synes det er fint at du vil være vært for dette arrangement, og bifalder, at det finder sted i OSAA).

Du skal naturligvis også være velkommen til at vise dem rundt og forklare dem forskelligt. Der stoler jeg helt og holdent på din situationsfornemmelse.

/boris