LiPo packs

Henrik Brix Andersen

to Open Space Aarhus
Hej alle

Nu har jeg søgt vidt og bredt - kender nogen et sted, hvor man kan købe 3,7V LiPo batterier (i god kvalitet) alá:
https://www.adafruit.com/product/1578

Jeg antager, at det har noget at gøre med forsendelse af batterier, der gør at man ikke kan finde dem på eBay osv.

Mvh
Brix
--
Henrik Brix Andersen

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Jeg plejede at købe den slags hos hobbyking, det er lidt ligesom onkel Harald, de har både kvalitet og lort, tricket er at man selv skal kende forskel.

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Bertho Stultiens

to openspa...@googlegroups.com
On 05/06/2018 09:21 PM, Henrik Brix Andersen wrote:
> [...]
> Jeg antager, at det har noget at gøre med forsendelse af batterier, der gør at man ikke kan finde dem på eBay osv.

Jeg har faktisk købt nogle fra Adafruit for et par år siden. Men, de har
nok strammet transportreglerne.

Den mindste RS har er 1800mAh:
https://dk.rs-online.com/web/p/genopladelige-lithiumbatteripakker/1449405/

--
Greetings Bertho

(disclaimers are disclaimed)

Henrik Brix Andersen

On 6 May 2018, at 21.31, Bertho Stultiens <ber...@vagrearg.org> wrote:
> Jeg har faktisk købt nogle fra Adafruit for et par år siden. Men, de har
> nok strammet transportreglerne.

Formentlig. Jeg har fået to pakker afvist i eksportkontrollen i USA indtil videre…

Tim Engel

to Open Space Aarhus
Hvor mange skal du brug?
Har en håndfuld ubrugte, der er i den størrelse. Måske lidt mindre.

Tim Engel

to Open Space Aarhus
Edit: “hvor mange skal du bruge”

Søg efter 273169639178 på eBay.
Det burde være en sælger der hedder yunique2016.
Har købt lipo’er der for et pr måneder siden.
Virkede ganske legit og BPM’et testede OK.

Torben Lund Jensen

to openspa...@googlegroups.com

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Kasper Tulstrup

to Open Space Aarhus
Henrik, jeg kan godt anbefale hobbyking's nano-tech batterier, samt deres airsoft modeller.
og så er de ikke forfærdelig dyre :)
https://hobbyking.com/en_us/batteries/turnigy-nano-tech.html?config=51

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Hej Brix,

Jeg er i Holland nu så jeg kan hente noget her. Så er transportproblemet løst.

Kh Inger

Inger Stokkink
@stokkink

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.