OUT OF SODAS

Mikkel Christensen

to Osaa
Vi har nærmest ingen sodavand tilbage, er der nogen der kan købe noget på vej herinde idag?

Vi mangler både røde og sorte colaer … og hvad der nu ellers plejer at være.
--
Mikkel Mikjær Christensen
Sikkerhedskonsulent

Hovednummer: +45 4440 1337
Direkte Nummer: +45 4128 2808

Mikjaer Hosting ApS
Toldboden 3, 2D
8800 Viborg

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Jeg har de sidste par gange købt en del dåsesodavand til OSAA.
Jeg håber en af jer andre vil købe sodavand denne gang.

Jeg fandt det bedste tilbud ved denne søgning på Tilbudsugen (husk at tilføje linket til foretrukne 😜):

http://www.tilbudsugen.dk/tilbud/coca%20cola%20d%C3%A5ser

God tilbudsjagt!
- Jens

Mikkel Christensen

to Osaa
Jeg vil gerne hjælpe til … jeg magter bare ikke at jage rundt i en masse butikker efter det billigste tilbud. Jeg kan godt køre i Netto efter et par kasser hvis det er ok? Jeg vil også godt lægge bil til hvis nogen vil med? Jeg har tid Torsdag?

--
Mikkel Mikjær Christensen
Sikkerhedskonsulent

Hovednummer: +45 4440 1337
Direkte Nummer: +45 4128 2808

Mikjaer Hosting ApS
Toldboden 3, 2D
8800 Viborg

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.