Fwd: HI Messe

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Er der nogen der vil med til Hi messen og vise projekter frem?

to Open Space Aarhus

Gerne!

~Mark

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Inger Stokkink

Mark Moore

to Open Space Aarhus
Jeg ser i kalenderen at der sker noget libre-office halløj i OSAA den dag. (som er en torsdag).

Men jeg tror ikke en tur til HI messen har nogen indvirkning på det... Tager jeg fejl?

~Mark

Mark Moore

to Open Space Aarhus
Har vi glemt at planlægge det her, eller er det sket uden mit vidende?

Min kalender fortæller mig at jeg ikke kan være med.

~Mark

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Oh. Det kan jeg imidlertid heller ikke. Hvad nu?

Mark Moore

to Open Space Aarhus
Jeg har prikket til Nikolaj, og sagt at han ikke skal regne med at der kommer nogen fra Aarhus. Han siger det er helt ok :)
~Mark