DesignJet 1050C

m...@zennet.dk

to Open Space Aarhus
Halløj I #osaa, Jeg har fået mig en DesignJet 1050C som jeg har tænkt mig at stille ned i #osaa, men jeg har brug for en der gider hjælpe mig med at løfte den ind, jeg tænker på at tage den med fra arbejde idag efter fyraften

m...@zennet.dk

to Open Space Aarhus

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Hvor har du tænkt dig at stille den op?

Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

m...@zennet.dk

to Open Space Aarhus
Jeg ved ikke præcis hvor den skal stå, men havde tænkt mig at stille den i osaa indtil videre, og så må vi kunne finde ud af hvordan den kan passe ind :)

Den står på hjul så der er muligt at flytte den ret nemt.

Den onsdag den 14. september 2016 kl. 15.04.30 UTC+2 skrev Inger_S:
Hvor har du tænkt dig at stille den op?

Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.
Hvis du vil indsende et indlæg til denne gruppe, skal du sende en e-mail til openspa...@googlegroups.com.

Besøg denne gruppe på https://groups.google.com/group/openspaceaarhus.
Du kan se flere muligheder ved at besøge https://groups.google.com/d/optout.

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Jeg kiggede ned i OSAA i eftermiddags, lige som Lars og Robin var ved at rulle printeren ind i OSAA på en palle.
Vi samlede sammen printeren og skrev nogle testsider ud, som nu ligger i spacet.

Printeren er rigtig nok stor, men den er forholdsvis mobil, da den står på et stativ med hjul på.

Vi vil foreslå at printeren kan stå under vinduet ind til "Dirty Room".
Her kan den stå uden spærre for udsynet gennem vinduet og uden at fylde mere end de hylder, reolgavle, motorer med mere, som vi så vil flyttet et andet sted.

Desværre vidste Robin ikke at han ville få printeren i dag, da vi i går havde driftsmøde i OSAA.
Derfor vil jeg foreslå at vender dette på det næste driftsmøde :-)
Message has been deleted

m...@zennet.dk

to Open Space Aarhus
MEN HOLD KÆFT DEN ER FED. Im just saying.

Vi har nu mulighed for at printe plakater og andet fedt i stor format :)

Maks bredden er 91cm, og de ruller vi har er såvidt jeg husker på 30 meter. so der er noget potentiale her :D

Mikkel Christensen

to openspa...@googlegroups.com
--
[...]

Mikkel Mikjær Christensen
Sikkerhedskonsulent

Hovednummer: +45 4440 1337
Direkte Nummer: +45 4128 2808

Mikjaer Hosting ApS
Toldboden 3, 2D
8800 Viborg

m...@zennet.dk

to Open Space Aarhus
Det kunne du faktisk godt have ret i vi burde gøre

:)

Mikkel Christensen

to openspa...@googlegroups.com

I kan selvfølgelig også bare printe en hat af papir og give den på :P

m...@zennet.dk

to Open Space Aarhus
Så må den vel også heller blive døbt --- Captain Inkbeard :p