33. Chaos Communication Congress i Hamborg 27/12 - 30/12 2016.

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Den 27/12 - 30/12 2016 afholdes den 33. Chaos Communications Congress i Hamborg.
CCC er en stor messe for hackere og andet godtfolk 😊

Læs mere om arrangementet her:
https://www.ccc.de/en/updates/2016/33C3-cfp

Vi er nogle stykker i OSAA, der har talt om at tage derned sammen og finde noget overnatning, lige som vi gjorde det da vi i påsken var på besøg i Arnhem i Holland ved vores søstehavkerspace Hack #42.

Hvis du er interesseret i at tage med, så skriv tilbage på denne tråd og så finder vi ud af noget 😊

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Jeg er interesseret :-)

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Fedt nok, Inger!

Det er altid en fornøjelse at være på tur med dig 😊

Lad os snakke videre om CCC i morgen i OSAA, hvis du kan i morgen.

D Villegas

to Open Space Aarhus
Hej, jeg vil gerne med til 33c3 :) , kan man stadig købe en billet?, har OSA nogen voucher kode eller også noget?...eller hvordan har I købt deres billeter?

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Så vidt jeg kan se er der endnu ikke billetsalg. Jeg satser på november :-)

Hej, jeg vil gerne med til 33c3 :) , kan man stadig købe en billet?, har OSA nogen voucher kode eller også noget?...eller hvordan har I købt deres billeter?

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

D Villegas

to Open Space Aarhus
Ok, jeg kan se at man kan købe billetterne først den 7. november...så venter jeg bare :)

Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.
Hvis du vil indsende et indlæg til denne gruppe, skal du sende en e-mail til openspa...@googlegroups.com.

Besøg denne gruppe på https://groups.google.com/group/openspaceaarhus.
Du kan se flere muligheder ved at besøge https://groups.google.com/d/optout.