Lån af rep rap full graphics smart controller (aka. et ST7920 display)

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Jeg sidder og roder med at skrive kode til en atmega 2560 som skal bruge sådan et display her:
http://reprap.org/wiki/RepRapDiscount_Full_Graphic_Smart_Controller

... men af en eller anden grund forbliver mit display blankt, selv om mit scope påstår at der er alle de rigtige signaler.

Displayet burde være et 128x64 pixel ST7920.

Jeg bruger u8g2 til at drive displayet: https://github.com/olikraus/u8g2/

Er der nogen der har sådan et display til at ligge jeg kan låne eller en reprap der bruger sådan et displa, som vi kan prøve at sætte mit display på?

--
Flemming Frandsen - YAPH - http://osaa.dk - http://dren.dk/

Bertho Stultiens

to openspa...@googlegroups.com
On 11/26/2017 04:22 PM, Flemming Frandsen wrote:
> Er der nogen der har sådan et display til at ligge jeg kan låne eller en
> reprap der bruger sådan et displa, som vi kan prøve at sætte mit display på?

Kunne det være at der ligger sådan et display i LCD kassen i OSAA? Eller
er de udelukkende tekst?

--
Greetings Bertho

(disclaimers are disclaimed)

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Jeg tror det er text displays.

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com, Flemming Frandsen
Hej

Der sidder sårn noget på min 3d printer:
https://docs.google.com/document/d/1RmPEnseyM10u7lDqy0erpqMh7cp9Abuzt5tS8biNkH8/pub

er det noget i den dur du leder efter?

On 2017-11-26 17:05, Flemming Frandsen wrote:
> [...]
> Flemming Frandsen - YAPH - http://osaa.dk - http://dren.dk/
> --
> Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open
> Space Aarhus" i Google Grupper.
> Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere
> modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til
> openspaceaarh...@googlegroups.com
> <mailto:openspaceaarh...@googlegroups.com>.
> Hvis du vil indsende et indlæg til denne gruppe, skal du sende en
> e-mail til openspa...@googlegroups.com
> <mailto:openspa...@googlegroups.com>.
> Du kan se flere muligheder ved at besøge

Anders Christensen

to Open Space Aarhus

Den søndag den 26. november 2017 kl. 16.22.27 UTC+1 skrev Flemming Frandsen:
[...]

Jeg tager et med i morgen :)

Robin Overgaard

to Open Space Aarhus

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Yep

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Robin Overgaard

to Open Space Aarhus
Har du fået liv i dit lcd ?

Den torsdag den 30. november 2017 kl. 19.35.23 UTC+1 skrev Flemming Frandsen:
Yep

Den 30. nov. 2017 15.42 skrev "Robin Overgaard" <m...@zennet.dk>:

https://arduinotech.dk/shop/ramps-1-4-lcd-12864-control-panel-blue-screen/

er det ikke sådan et lcd du har?

Den mandag den 27. november 2017 kl. 14.43.10 UTC+1 skrev Anders Christensen:

[...]

Hvis du vil indsende et indlæg til denne gruppe, skal du sende en e-mail til openspa...@googlegroups.com.

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Nope.