T-shirts til Sommerhack

Lars S

to Open Space Aarhus
Jeg har lovet Robin at hjælpe med at lave nogle OSAA-t-shirts på torsdag.
Hvis der er andre, der vil have en med i samme omgang, må I sige til. Materialeomkostninger er ca. 100 kr pr. t-shirt.
Deadline er torsdag kl 10. Jeg vil ikke love, at jeg kan "levere" med så kort varsel, men jeg skal gøre, hvad jeg kan.

Der er mulighed for t-shirts med 3D-folie, glitter, selvlysende (er hvid når der er lys), noget der minder om broderi, velour-agtigt og alm. glat, fladt tryk.

Se t-shirts her:
Der SKAL stå "På lager" for at kunne nå at få dem hjem til torsdag.

Se vinyl her:

Skriv gerne f.eks.:
1x Uni Fashion str. L i sort
Tryk: OSAA-logo i alm. hvid folie på rygge i ca. 20 cm i bredden.

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Er der mulighed for at tage udstyret med til sommerhack og gå T-shirt amok til eventet?

Har nogen lyst?

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.