Fwd: En Make Faire indbydelse

Mark Moore

to Open Space Aarhus
Spændende :)

~Mark
---------- Forwarded message ----------
From: "Michael Möller" <private...@gmail.com>
Date: 14 Jun 2017 17.22
Subject: En Make Faire indbydelse
To: <in...@osaa.dk>, <in...@hal9k.dk>, <karin...@bbsyd.dk>

Hej,

Jeg og to andre Labitat medlemmer var på Berlin Maker Faire i weekenden, og blev der "personligt" inviteret til at deltage i Nord-Makerfaire. (Nord som i Nord-tyskland, ikke Norden/Skandinavia). Kiel er jo "lige om hjørnet" for (Sønder-) Jyder, landfast, ingen bro og alt det der, så jeg lovede at fremsende info til dem jeg kendte.

Personligt er det tvivlsomt om jeg udstillerer (jeg skal på rejse på mandagen) men måske som besøgende. Jeg tror at det er Kiels første forsøg, så det er ukendt hvor stort/lille det blir.

Spred budskabet - bland jeres medlemmer og hvis I kender andre relevante foreninger.

(NB: Tysk kundskab er ikke påkrævet, men det hjælper nok lidt)

De sendte mig en haste-oversat sammendrag.
to Open Space Aarhus
Meget spændende vil jeg endda sige ;-)

Jeg er klar og vil gerne køre derned og hjem igen og kan tage 3 personer med fra OSAA.

Spørgsmålet er om vi skal deltage som almindelige gæster eller om vi skal have en OSAA stand?

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Ja det lyder fedt, jeg vil gerne med, hvis bo bliver for mange til en bil må vi fylde to.

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Jeg er også gerne med :-)

Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Hvis du vil indsende et indlæg til denne gruppe, skal du sende en e-mail til openspaceaarhus@googlegroups.com.
Du kan se flere muligheder ved at besøge https://groups.google.com/d/optout.

Robin Overgaard

to Open Space Aarhus