T³ - april

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com

jacob toft pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Var der nogen der ville snakke om CCC?

Det kunne vaere en god maade at faa flere med og folk til at booke deres sommerferie til sjov

/pedersen
> --
> Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
> Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.
> For at sende et indlæg til denne gruppe skal du sende en e-mail til openspa...@googlegroups.com.
> Besøg denne gruppe på http://groups.google.com/group/openspaceaarhus.
> Find flere valgmuligheder på https://groups.google.com/d/optout.

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
God ide at få nogen til at snakke om CCC, måske vi kan lokke sådan en CCC veteran som Brix til at fortælle om det?
--
Flemming Frandsen - YAPH - http://osaa.dk - http://dren.dk/

Henrik Brix Andersen

to openspa...@googlegroups.com
Hep

> On 11 Mar 2015, at 10:10, Flemming Frandsen <dre...@gmail.com> wrote:
>
> God ide at få nogen til at snakke om CCC, måske vi kan lokke sådan en CCC veteran som Brix til at fortælle om det?

Hvis jeg er der, vil jeg gerne sige noget om det - men pt. rækker min planlægning desværre ikke særligt langt ud i fremtiden, så jeg kan ikke love noget.

Mvh
Brix
--
Henrik Brix Andersen