Aarhus Mini Maker Faire - Roster/Vagtplan

Robin Overgaard

to Open Space Aarhus
Hej Folkens

Jeg har oprettet en vagtplan og udstyrsliste til Mini Maker Faire.

Vil dem af jer der deltager i OSAA's stand skrive jer på samt udfylde udstyrslisten :)

Venlig hilsen
Robin

Hi Folks

I have created a roster and equipment list, please fill it out if you are attending the OSAA stand at Aarhus Mini Maker Faire :)

Best regards
Robin

Svend Erik Venstrup-Nielsen

to Open Space Aarhus
Hejsa

Jeg har sat Jens og undertegnede  på til modtagelse, hvis fredag er for stram en tidsplan for Jens laver vi en justering.

--
svend-ev
)(-;>/

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Jeg har lige fået en opfordring til at lave en T-shirt workshop.
Der var vist en lignende workshop sidste år... men der var jeg ikke lige med, så jeg ved ikke helt hvordan der foregik...

Lars Sørensen

to openspa...@googlegroups.com
Københavnske Makershirts kommer og laver dét, vi lavede sidste år.

> Den 21. sep. 2017 kl. 20.03 skrev Jens Schou Rønnow Pedersen <1975...@gmail.com>:
>
> Jeg har lige fået en opfordring til at lave en T-shirt workshop.
> Der var vist en lignende workshop sidste år... men der var jeg ikke lige med, så jeg ved ikke helt hvordan der foregik...
>
> --
> Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
> [...]

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
De er der vist kun om lørdagen, så hvis $Nogen har tid og lyst må de nok gerne lave sådan en workshop om søndagen kunne det være cool :-)

Svend Erik Venstrup-Nielsen

to Open Space Aarhus
Hejsa
Det er behændigt hvis der:

Kl 08:00 kommer een/2/3 OSAA'nauter til at flytte, OSAA'stuff fra rampen til udstillingsarealet.

Således det er muligt for Jens og undertegnede at modtage de andre udstillere, som kommer væltende..

--
Med fed OSAA'nautisk hilsen

svend-ev, Jens
{}-;>/

Nizger

to Open Space Aarhus
Jeg skal nok give en hånd, men er der nok først 830.
/Nisker

Jakob Kristensen

to openspa...@googlegroups.com
Hej guys.
Jeg hjælper også gerne alt det jeg kan.
Jeg er dog også IDA Østjyllands forlængede arm på MMF begge dage, så jeg får vist nok at se til 😅
Sætter en SARndbox op i darkroom i dag, og regner med at lave 'kode workshops' med 100 stk Micro:bits/codebugs (til afhænding), samt larm med Sonic Pi, på bl. a. Raspberry Pi.

Jeg har desværre ikke fået mobiliseret andre frivillige😫, men er godt tilfreds med at IDA har smidt 10.000 i kassen, samt givet lov til at forære Micro:bits væk, så hvis nogen OSAAnere har lyst til at tage del i festlighederne sammen med mig i løbet af dagene, er de meget velkomne 🙂

Med venlig hilsen
Jakob

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Hvis du vil indsende et indlæg til denne gruppe, skal du sende en e-mail til openspa...@googlegroups.com.
Du kan se flere muligheder ved at besøge https://groups.google.com/d/optout.