Nyt trådløst netværk i spacet

Mikkel Christensen

to openspa...@googlegroups.com
Jeg har skaffet 4 stks AIR-LAP1131AG-E-K9 Cisco Access Points, de kan
køre 2,4 og 5,0 Ghz og til 50Mbit.

Vi mangler strømforsyninger til dem, de skal have 48 volt. Alternativt
skal vi have fat i en POE Switch.

Og saa skal vi have et par stykker der gider opsaette og montere det, da
jeg ikke har tid til at goere det foreloebig. Der skal:

- Flashes en firmware, den firmware der ligger paa dem nu kan ikke koere
stand-alone.
- Skaffes stroemforsyning og monteres i spacet
- Det gamle skal pilles ned.

Hvis det ender med at ap'erne IKKE bliver sat op, vil jeg have dem
tilbage. Hvis de på et tidspunkt kasseres vil jeg også have dem tilbage.
De skal ikke hackes eller på anden måde modificeres kreativt.

Men så længe vi kan have glæde af dem i Osaa er de til tidsubegrænset udlån.

/ Mike

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Dejlig og af hjertet tak! Har du smækket DNH-klistermærke på dem?

Mvh
Inger

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

--
@stokkink

Morten "boris" Bruhn

to Open Space Aarhus
Hvis de kan nøjes med at trække 54W, er der sådan en her hos ProShop:

/boris

Mark Moore

to Open Space Aarhus
Det lyder da okay sejt med cisco udstyr til WLAN, men jeg havde egentlig ikke det intryk at der manglede trådløst netværk... Tager jeg fejl?
Jeg er langt fra sådan en dude der forstår sig på netværk, så hvis nogen gider forklare mig hvorfor det er en god idé med de her AP'er så må de mega gerne gøre det i laymans' terms. :)

~Mark

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus

Det virker som regl ikke, det der er nu.

Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Hvis du vil indsende et indlæg til denne gruppe, skal du sende en e-mail til openspa...@googlegroups.com.
Du kan se flere muligheder ved at besøge https://groups.google.com/d/optout.

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Det virker som regl ikke, det der er nu.

Dejligt koncist. Tak :)

~Mark

Mikkel Christensen

to openspa...@googlegroups.com
Vi har fået lovning på en POE injector fra Brian... jeg har den med næste gang jeg er her.

/ Mike

Ronnie Skaade

to openspa...@googlegroups.com
Jeg gik 4 strømforsyninger til AIR-LAP1131AG-E-K9, af en kunde idag, har dem med på tirsdag.

/ Ronnie

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Fedt! Mange tak for strandhugsten.
Flemming Frandsen - YAPH - http://osaa.dk - http://dren.dk/

mik...@mikjaer.com

to openspa...@googlegroups.com
Awesome ... det bliver _meget_ nemmere at montere med strømforsyninger end
med en power injector!

Mikkel Mikjær Christensen
Sikkerhedskonsulent

Hovednummer: +45 4440 1337