Re: SV: Summer Science Camp besøger Open Space Aarhus

Jacob Toft Pedersen

to Sine Bjerre Martinussen, keenan pinto, openspa...@googlegroups.com
Hej Sine

Ja jeg har tidligere sagt at det kunne i nok, men udfordringen var at vi
er frivillige der jo har arbejde og feie i den periode.

Jeg kan ikke selv, men nu har jeg lige koblet vores epost-liste på
korrespondancen, jeg håber der er nogen der har tid og lyst til at åbne
døren og vise rundt!?. Vi har også driftsmøde på tirsdag og der skal jeg
nok sørge for at det kommer på dagsordenen.

/pedersen