Sommerhack

Mark Moore

to Open Space Aarhus
I øjeblikket står jeg alene som repræsentant fra OSAA, og det er både jeg og hal9k utilfredse med.  Jeg vil vildt gerne at der var en eller flere ekstra osaanauter i kernegruppen, som lige nu består af:

Vi tager beslutninger om Sommerhack og uddelegerer arbejde ifm planlægning af talks og events, kontakt til sponsorer, osv.

Jeg står fx for børneaktiviterer til sommerhack, samt oprettelse af eventet i safeticket, og kontakt til et par sponsorer/fagforeninger, og jeg vil gerne sælge en eller flere af ovenstående ansvarsområder til højest bydende.

Senere i planlægningen hiver vi flere med til at skaffe talks, printe flyers, osv, så vi er egentlig meget tovholder agtige.

Der er driftsmøde i space i aften hvor jeg håber på at i finder et par ekstra hænder.

Sig til hvis der er spørgsmål.

~Mark

Mikkel Christensen

to openspa...@googlegroups.com
Jeg ville gerne hjælpe, men det ligger desværre oveni bornhack.

Sendt fra min iPhone
--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Mark Moore

Svend Erik Venstrup-Nielsen

Mark Moore

to Open Space Aarhus
Ja tak!

Hvis du vil indsende et indlæg til denne gruppe, skal du sende en e-mail til openspaceaarhus@googlegroups.com.

Svend Erik Venstrup-Nielsen

to Open Space Aarhus

Hejsa Mark  + Anker og mor

Findes der nogle møderefarater og sårn som jeg kan læse op på.

Hav nogle gode helligdage, med din fammilie.

evt en fælles mailingliste som jeg skal have adgang til O. S. V. - o.s.v. - osv    ((-;>/

Mark Moore

to Open Space Aarhus
Jeg sørger lige for at dem i Aalborg laver en bruger til dig på sommerhack wikien, så skulle du få adgang til det hele... Deres wiki er lidt tricky at finde rundt på (for mig i hvert fald) så måske skulle vi kigge på det sammen.. Og noget med kaffe?

Svend Erik Venstrup-Nielsen

to Open Space Aarhus
Hejsa

Kaffe lyder fint,  det vil jeg se frem til

--
((-;>/
svend-ev
[...]

Hejsa  OSAA'nere    Sommehack

Det er jo alles project!

Vi mangler sponsorer,
Brix har vist nogle ideer

Talere til ligithing talk, og lange foredrag.
Evt nogle fra T3  (Rønde gymnasium)

Nogle som gider arrangere projecter som skal med til Sommerhack.
Der er et utal af muligheder, (Brians floppydisk orgel, og meget andet )

Frivillige til selve dagene.

Køb din billet nu (således du ikke bliver overhalet af en brølende succes).
Der er en foreløbig øvre grænse på 125 spisende deltagere.

For at få ideer til at udbrede det gode budskab, følgende link:

https://www.prosa.dk/artikel/?no_cache=1&L=0&tx_news_pi1%5Bcontroller%5D=News&tx_news_pi1%5Baction%5D=detail&tx_news_pi1%5Bnews%5D=6345&cHash=9cfc434d0ab46b5b3bd0664b7defa787

--
svend-ev
((--;>/