Laptopskærme

Thomas Røntved

to openspa...@googlegroups.com
Hej Alle

Ved et uheld, er min datter kommet til at kvase sin skærm på hendes laptop.

Ved en af jer hvor der er bedst/billigst/hurtigst... at indkøbe en ny skærm her i DK eller EU?
Det er til en Lenovo Ideapad 510S 13IKB

Jeg kan godt selv skifte den, da det ser rimeligt simpelt ud. En plastic klikramme og derefter et stik og 4 skruer.

Venlig hilsen
Thomas Røntved

Tim Engel

to Open Space Aarhus
Prøv at smide en mail til Søren Jansen fra laptops.dk (kan ikke huske adressen, men den står på siden et sted under "kontakt")

Han plejer st være rigtig go' til at skaffe Lenovo dele hurtigt uden at gøre det smertefuldt dyrt. Det er i hvert fald min oplevelse indtil videre.