Mit ur går forkert...

BlackThorne

to Open Space Aarhus
Jeg kan forstå at vi har blokeret for udgående UDP pakker, eller som minimum NTP.
Er det muligt for en af dem der har adgang til vores router, at sætte en NTPd op her, så vi kan synce op imod routeren, når vi nu ikke kan nå noget udenfor spacet?
Om routeren så syncer mod en ekstern kilde, eller en GPS dims, er mig lige meget, bare uret på routeren passer :)

--

Jacob V. Rasmussen
BlackThorneDK

Morten "boris" Bruhn

to Open Space Aarhus
Jeg har faktisk tænkt det samme. Hvis jeg kigger ordenligt efter, kan det godt være, at jeg har en Raspberry Pi liggende et sted der kunne lånes ud til formålet (med mindre nogen har en liggende?)

En USB GPS koster under de berømte 80 kr:

Det er jeg klar på at lave noget med :)

/boris