Adapter til fraesebit ?

Jacob

to Open Space Aarhus
Jeg har desvaerre en 4mm skaft bit som jeg meget gerne vil bruge, men min )*(&$)(&#$ fraeser kan kun tage 6 og 8 mm skaft. Er der nogen der har en adapter jeg kan laane? Alternativt en 1 mm ball nose med 6/8 mm skaft?

Jeg har et emne spaendt op derhjemme og mangler fin fraesning saa jeg har lidt svaert ved at tage det med i osaa hvor det nemt kunne klares.

Rune Broberg

to openspaceaarhus
Jeg har måske noget liggende. Vi kan prøve at kigge i gemmerne i morgen aften, hvis det er tids nok.

Mvh.
--
Rune

[...]

Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Jacob

to Open Space Aarhus
Det lyder super

Men ideelt set var det en gave jeg skulle give i morgen, saa det er lidt til den sene side. Det er dog markant hurtigere end hvis jeg skal vente paa kina.

/pedersen

Jacob Toft Pedersen

to Open Space Aarhus
Tak til Rune for at hjælpe mig med at få lavet en adapter!

Den virkede perfekt, se selv: https://www.instagram.com/p/BWLUmR_lzYB (der er 3 billeder..)

Anyhow det der ikke virkede perfekt var den fårking skod overfræser jeg havde købt med som besluttede sig for at blive alt for varm. Den fik en pause for at køle ned, men ja den nåede lige at køre 1 minut inden begyndte at spytte sod ud og var faretruende tæt på at sætte ild i ting.

Men ja det er ikke værre end nu har jeg en god undskyldning for at købe en rigtig spindel - og en CO2 slukker til værkstedet.

/pedersen
--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Inger Stokkink

Det lyder super

Besøg denne gruppe på https://groups.google.com/group/openspaceaarhus.