T3 - no go

jacob toft pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Hep

(af uransaglige aarsage vil google ikke sende mail der kommer fra min telefon til listen?)

Saa her er en gentagelse.

Jeg har faaet halsbetaendelse og kan ikke snakke i aften.

Med mindre der sker et eller andet fantastiske i loebet af dagen kommer jeg heller ikke til OSAA.

Hvis der sker noget fantasktisk skal jeg nok komme og snakke, men det tvivler jeg desvaerre paa.

Hav en dejlig hack og T3.

/pedersen

Anders Christensen

to Open Space Aarhus
Hep!
Så nu er vi tilbage ved et punkt omkring information om Airtame i spacet, lidt nyt fra spacet og en update på et igangværende hack som dagens program til T3?

Kunne man overveje at aflyse aftenens T3 og lade der være fri hack i stedet?

--
Mvh Anders

Aske Simon Christensen

to openspaceaarhus
Jeg glæder mig til at høre (om) disketteorgelet. :)

-Aske

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.