Besøg til Maker Faire In Norden i Kiel i Nordtyskland 18/11 - 19/11 2017.

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Nu da vi er på den anden side af Aarhus Mini Maker Faire 2017 vil jeg høre om der er nogen der har lyst til at se et Maker Faire et andet sted?

Lørdag den 18/11 og søndag den 19/11 2017 er der Maker Faire In Norden i den nordtyske by Kiel - begge dage kl. 10:00 - 18:00.
Jeg vil gerne køre derned og hjem igen og vil da gerne have nogen med (der også ...host host... kan give en skilling til benzin) ;-)

Hvis der er stor interesse skal vi måske køre i to eller flere biler.
Skriv på tråden her hvis du er interesseret :-)

Christoph Pisani

to Open Space Aarhus
Hej Jens
Det lyder spændende, jeg vil gerne være med.
Hilsen Christoph

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Fedt nok, Christoph!

Jeg glemte at indsætte et link før, så her kommer det:

https://makerfaireimnorden.com

BlackThorne

to Open Space Aarhus
Det lyder da som en spændende tur.

Hvad er planen? At køre ned og tilbage samme dag?

Svend Erik Venstrup-Nielsen

to Open Space Aarhus
Hejsa  OSAA'nauter

Maker Faire i Kiel  har en offisiel Web-side:

https://makerfaireimnorden.com/

--
svend-ev
{}-;>/

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Jeg tænker at dem der interesserede finder ud af om vi skal køre til Kiel og hjem igen samme dag eller om vi skal overnatte dernede.

Det kunne være et af disse scenarier:
a) 1 dagstur fra Aarhus lørdag morgen og hjem igen lørdag aften efter Fair'et.
b) 1 dagstur fra Aarhus søndag morgen og hjem igen søndag aften efter Fair'et.
c) 2 dagestur fra Aarhus fredag eftermiddag og hjem lørdag aften efter Fair'et.
d) 2 dagestur fra Aarhus lørdag morgen og hjem søndag aften efter Fair'et.
e) 3 dagestur fra Aarhus fredag eftermiddag og hjem søndag efter Fair'et.
f) noget helt andet ;-)

Christoph Pisani

to openspa...@googlegroups.com
Jeg tenderer til c/d - det er nok lidt voldsom at køre frem og tilbage samme dag. Måske kan vi snakke om det på tirsdag?

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Der er stadigt åben for flere deltagere 😊

Har du lyst til at komme med til Maker Faire i Kiel, så skriv her på tråden!