Planlægning af ture?

Mikkel Christensen

to Osaa
Hvad findes der i nær fremtid af Camps vi skal skrive i kalenderen?

Derudover syntes jeg vi skulle arrangere en ny tur til vores venner i
Hack42 ... Undertegnede, Inger, Paul, Maiken og Jens hyggede os
ihvertfald mææægtigt sidst ... og dengang var hele hackerspacet fordelt
over to matrikler og alting var skilt ad.

Derudover snakkede vi også om at drage ud og besøge andre hackerspaces?
F.eks. kunne man tage til Hamborg hvor der vidst nok er et par spaces,
men Sverige og Norge kunne det måske også være spændende at etablere
nogle venskabs-hackerspaces i?

Er det kun mig der syntes det kunne være spast? og at vi skal sætte os i
gang med at undersøge og planlægge? :-)

--
Mikkel Mikjær Christensen
Sikkerhedskonsulent