Hjælp til lasercutter

已查看 14 次
跳至第一个未读帖子

jakob lahn

未读,
2016年1月19日 06:59:132016/1/19
收件人 Open Space Aarhus
Hej

Jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig med lasercutter i aften.

Jeg står og skal have lavet et hjerte (skjold) til en halv æresport til mine forældres kobberbryllup.

jeg har et hjerte tegnet op i inkscape gemt som svg (er dette fint format?)

og jeg regner med at købe noget krydsfiner i bauhaus inden jeg kommer ned i spacet. har jeg forstået det rigtig med at det det helst skal være birketræ og er 8 mm okay.

men jeg får brug for hjælp til at få det skåret ud.

venlig hilsen

Jakob Lahn

Flemming Frandsen

未读,
2016年1月19日 07:05:512016/1/19
收件人 Open Space Aarhus
Jeg er i OSAA i dag og vil gerne hjælpe dig.

Svg er et prægtigt format.

8mm krydsfiner er lige til den tykke side, 4mm er bedre, men du har ret i at det skal være birkefiner fra Bauhaus.

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

--
Flemming Frandsen - YAPH - http://osaa.dk - http://dren.dk/

jakob lahn

未读,
2016年1月19日 07:09:482016/1/19
收件人 Open Space Aarhus
Det lyder rigtig godt Flemming. jeg ser hvad de har af 4 mm også finder jeg dig der nede :D

venlig hilsen

Jakob Lahn

回复全部
回复作者