T³: Tech Talk Tuesday - call for more talkers

已查看 27 次
跳至第一个未读帖子

Jacob Toft Pedersen

未读,
2015年3月23日 15:24:162015/3/23
收件人 openspa...@googlegroups.com

Mark Moore

未读,
2015年3月24日 03:02:262015/3/24
收件人 Open Space Aarhus

Skriv mig op til en talk om digital amatørastronomi, med fokus på satellit spotting,  og kryds fingre for en skyfri himmel ;)

~Mark

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

jacob toft pedersen

未读,
2015年3月24日 05:05:292015/3/24