Fælles bestilling af V-fræsebit ved Sorotec i Tyskland.

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Jeg tænker på at bestille nogle V-fræsebit ved Sorotec i Tyskland, som dem på linket nedenfor:

https://www.sorotec.de/shop/VHM-Fr-sstichel-30-.html?no_boost=1&language=de

Er der nogen der vil med på en fælles bestilling?

Her kan I se hvad disse bits kan fræse i HAL9k’s Facebook opslag:

https://www.facebook.com/hal9k.dk/posts/1978427382169767

Henrik Brix Andersen

to Open Space Aarhus
On 14 May 2018, at 19.21, Jens Schou Rønnow Pedersen <1975...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> https://www.sorotec.de/shop/VHM-Fr-sstichel-30-.html?no_boost=1&language=de
>
> Er der nogen der vil med på en fælles bestilling?

Er det et sæt til EUR 7,30 + fragt? Hvis ja, så er jeg med.

> Her kan I se hvad disse bits kan fræse i HAL9k’s Facebook opslag:
>
> https://www.facebook.com/hal9k.dk/posts/1978427382169767

Imponerende.

Mvh
Brix
--
Henrik Brix Andersen

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Prisen på 7,30 EUR er for en enkelt V-bit. Hvis man køber mere end 9 styk falder prisen til 7,00 EUR.

Til sidst kommer der porto oven i prisen. Portoen er 7,90 EUR ved en forsendelse til Danmark, så længe vægten er under 500 g.

Jonas Suhr Christensen

to Henrik Brix Andersen, Open Space Aarhus
Hvis det er de dem fra linket er jeg også med.

//Jonas