[Fwd: SpaceAPI Rebootet]

mik...@mikjaer.com

to openspa...@googlegroups.com
Kunne i lokkes til at pille cronjob'et ud af space-api-clienten der
e-mailer mig hvergang den bliver rebootet?

Der kørte oprindeligt en autossh reversetunnel ud til en af mine
jumpservere, men den har i åbenbart pillet ned :-)

to Open Space Aarhus

Selvfølgelig.
Det er vist BT der roder med det for tiden. Han plejer at have styr på den slags, men mangler nok bare tid.

~Mark

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

BlackThorne

to Open Space Aarhus
Det er ganske rigtigt mig, der rodede med spaceapi kassen.
Jeg har skiftet memory kortet ud, så der nu kører en frisk spaceapi på kasssen.

Jeg har lidt flere informationer om den, men basalt set har jeg bare planket authorized_keys fra routeren (mother?), og spærret for password login, Keys only guys.
Den laver kun spaceapi funktionen, ud over en default raspian installation.

Autossh tunnel og email script er fjernet, og jeg har kodet dens MAC adresse ind i dhcp, så den altid får samme IP adresse.

Jeg håber den kører lige så stabilt som den sidste, men hvis Flemming har tid, må han godt give de der magneter en ny tur med cyanoakrylat kanonen. Den er nede på at hænge i een magnet + netkablet :(

--

Jacob V. Rasmussen
BlackThorneDK

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Der er cyanoakrylat i automaten til 5,- for en tube ;)

Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Hvis du vil indsende et indlæg til denne gruppe, skal du sende en e-mail til openspa...@googlegroups.com.
Du kan se flere muligheder ved at besøge https://groups.google.com/d/optout.