Club mate ice-t levering mandag

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Hep!
Jeg er i sommerhus, så jeg kan ikke tage imod den levering af club mate ice-t der kommer til space på mandag.

Hvem kan?

~Mark

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Evt en af de der har plæderet for indkøbet?

~Mark

Brian V. Jørgensen

to openspa...@googlegroups.com

Hej Mark
Sorry jeg ville gerne være der men er desværre hængt lidt op på mandag så jeg kan ikke lige stå i døren og råbe " MATE come here"!!!

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Jeg vil meget gerne hjælpe, men jeg kan med stor sandsynlighed desværre ikke hjælpe på mandag... 🤔

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Ok.  Er der en dag en af jer kan? , så vil jeg forsøge at skubbe leveringen.

~Mark

On 7 Jul 2016 18:32, "Jens Schou Rønnow Pedersen" <1975...@gmail.com> wrote:
Jeg vil meget gerne hjælpe, men jeg kan med stor sandsynlighed desværre ikke hjælpe på mandag... 🤔

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.
For at sende et indlæg til denne gruppe skal du sende en e-mail til openspa...@googlegroups.com.
Find flere valgmuligheder på https://groups.google.com/d/optout.

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Tirsdag efter kl. 16:30 kan jeg godt 😊
Jeg håber ikke det er for sent?

Mads Baggesen

to openspa...@googlegroups.com

Hvor meget drejer det sig om? Evt kan jeg tage imod det på arbejde tirsdag og tage det med i OSAA...

On 7 Jul 2016 18:39, "Jens Schou Rønnow Pedersen" <1975...@gmail.com> wrote:
Tirsdag efter kl. 16:30 kan jeg godt 😊
Jeg håber ikke det er for sent?

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com
a æ å a ø

( jeg er på øen )

Er på Fanø mandag så jeg kan heller ikke.

-pedersen

> [...]
> openspaceaarh...@googlegroups.com
> <mailto:openspaceaarh...@googlegroups.com>.
> Hvis du vil indsende et indlæg til denne gruppe, skal du sende en

Anders Christensen

to Open Space Aarhus

Den torsdag den 7. juli 2016 kl. 18.40.42 UTC+2 skrev Mads Baggesen:

Hvor meget drejer det sig om? Evt kan jeg tage imod det på arbejde tirsdag og tage det med i OSAA...

Det plejer at være en hel europalle med drikkevarer?

Mark Moore

to Open Space Aarhus

6 kasser

[...]

Mark Moore

to Open Space Aarhus
Jeg prøver at få Insomnis til at lever tirsdag eftermiddag i stedet.

~Mark