TL062

Rune Broberg

to openspaceaarhus
Hej alle,
jeg mangler en TL062 dual op-amp i SO8 til reparation af et stykke udstyr. Jeg har forsøgt mig med en LM358, men det ligner den begynder at oscillere, så budet lige nu er at prøve med en "originaldel".

Er der nogen der ligger inde med en?  Alternativt TL072, som burde kunne gå an.  Det ville være praktisk at kunne få den i morgen ;-)

På forhånd tak,
--
Rune

Nad

to Open Space Aarhus
Hej Rune,
Jeg har en ST Micro TS272BC.
Kan du bruge den?

mvh,
Nad

Rune Broberg

to openspaceaarhus
Den kom faktisk til at virke efter lidt roden videre - så jeg får ikke brug for den alligevel :-)

Men tak for tilbudet!

--
Rune

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.