Ny release af PhotonSaw-Shiver

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Jeg har lige uploaded en ny release af Shiver:
https://github.com/openspaceaarhus/PhotonSaw/releases/tag/v0.0.3

Jeg har ikke lige fået testet det på hardware, men der er alle muligheder for at rasterisering er meget bedre med denne version.

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Sejt!

Kunne der ikke være en precompiled binary med?

~Mark

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Wait.. Jeg kiggede lige i den zip fil... Der ligger sku da en jar og venter på mig :D

Det er jo på grænsen til brugervenlighed.. Godt gået! :D

~Mark

Flemming Frandsen

to openspa...@googlegroups.com
Det skulle der gerne være. Hvor har du kigget?