CCC Hamborg

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
I aften begynder billetsalget:

https://events.ccc.de/

Kunne vi få fat i nogle vouchers som hackerspace?

Hvem har lyst til at komme, bortset fra Jens og jeg? (eller var det mig?)

Paul M. Bendixen

to openspa...@googlegroups.com
Hej Inger
Jeg har lyst til at komme, derfor er det Jens og jeg.
Derudover var det Maiken og mig der havde vist interesse tidligere.
Mvh Paul
P.S.
Det danske sprog er en svær en: der er stor forskel på en kattelem og et kattelem.

On 7. nov. 2016 10.15.34 CET, Inger Stokkink <inger.s...@gmail.com> wrote:
I aften begynder billetsalget:

https://events.ccc.de/

Kunne vi få fat i nogle vouchers som hackerspace?

Hvem har lyst til at komme, bortset fra Jens og jeg? (eller var det mig?)

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Ja, det har jeg imidlertid lagt mærke til... både lem-historien og at Maiken og dig er med. Så er vi fire!

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

mik...@mikjaer.com

to openspa...@googlegroups.com
Også mig :-) Hvad gør vi?

--
Mikkel Mikjær Christensen
Sikkerhedskonsulent

Hovednummer: +45 4440 1337
Direkte Nummer: +45 4128 2808

Mikjaer Hosting ApS
Toldboden 3
8800 Viborg

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Nå. Første runde er udsolgt. Men vi havde ingen vouchers alligevel. Hvad gør vi. Skal vi bestille billetter hver for sig?

> [...]

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Thomas Flummer

to openspa...@googlegroups.com
Hej Inger,

Man skal ikke bruge vouchers mere, det var kun i starten FØR det generelle salg. Nu er det vist KUN angel vouchers, der kan bruges, men folk har nok brugt dem der var.

Men der var meget tryk på i går... det tog mig ca. 30 min med rigtigt mange refreshes at få en billet, så i bør nok være klar når der bliver lukket op for de næste omgange og ikke give op bare fordi siden ikke lige svarer de første 10-20 gange, og nogle gange kommer frem uden stylesheets eller med fejl af den ene eller anden slags.

Men det var lidt nærvepirrende, da jeg havde indtastet alt og kun skulle klikke på den sidste "confirm" knap, og der så bare ikke skete noget... med en counter øverst på siden der siger at billetten kun holdes i 18 min... 10 min... 6 min... og så lige til sidst lykkedes det at få gennemført og få den endelige bekræftelse.

/Thomas
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.
Hvis du vil indsende et indlæg til denne gruppe, skal du sende en e-mail til openspa...@googlegroups.com.
Du kan se flere muligheder ved at besøge https://groups.google.com/d/optout.

m...@zennet.dk

to Open Space Aarhus
Jeg vil gerne med også

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Hej Thomas,

Kunne du købe flere billetter, eller kun et, personligt, billet?

Kh Inger

Hvis du vil indsende et indlæg til denne gruppe, skal du sende en e-mail til openspaceaarhus@googlegroups.com.

Thomas Flummer

to openspa...@googlegroups.com
Hej Inger,

Jeg tror godt man kunne vælge flere, men det var ikke noget jeg eksperimenterede med... jeg koncentrerede mig bare om at komme igennem checkud, og få sat mit firma på som faktura adresse, så jeg kan køre det den vej igennem.

Jeg mener ikke de er så begejstrede for at man hamstrer, så jeg kunne godt forestille mig at der er nogle begrænsninger, hvis man prøver at bestille en helt masse.

Hvis man vælger bank overførsel som betalings middel så har man ca. 10 dage til at gennemføre det, ellers anulleres bestillingen. Eneste andet alternativ er betaling med kort gennem stripe, og det koster lidt ekstra.

[...]

m...@zennet.dk

to Open Space Aarhus
er det her forsent ? eller kommer der flere billetter ?

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Der kommer en nye bølge billetter den 19.11.

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Jeg er klar!

Skal vi ikke aftale at den der først hører nyt om billetsalget giver lyd fra sig og skriver på denne tråd, så vi kan få købt billetter 😊

God weekend 🎉

Paul M. Bendixen

to openspa...@googlegroups.com
Hørt!
Maiken og jeg vil gerne vil gerne sætte os på to hvis det er.
/Paul

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Hej alle.

Der er billetsalg igen lørdag den 19.11. fra kl. 15. Jeg ved allerede at jeg er meget optaget påf dette tidspunkt (vi skal tømme min forældrenes hus denne dag), så hvem vil gerne varetage webshoppen - og slå til?

https://tickets.events.ccc.de/33c3/

Kh Inger

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

m...@zennet.dk

to Open Space Aarhus
Hvor mange vil gerne med ?

Min bror og jeg planlægger at leje et hotelværelse og købe billetter på lørdag, men måske muligheden er for gruppe rabat på hotelværrelset ?

/Robin

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Hvad med en AirBNB?

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Paul M. Bendixen

to openspa...@googlegroups.com
Maiken planlægger at vi bor på NH Horn i østenden hvor der går U-bahn ind til byen.
Jeg tror ikke jeg kan skaffe mængderabat, men AirBnB var godt sidst.
/Paul

On 14. nov. 2016 13.13.40 CET, Inger Stokkink <inger.s...@gmail.com> wrote:
Hvad med en AirBNB?

[...]

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
ser godt ud.

m...@zennet.dk

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Jeg kommer ikke i morgen (har en anden aftale), men jeg følger gerne med i hvad I finder ud af.

[...]

m...@zennet.dk

to Open Space Aarhus
Husk idag kl 15:00 åbnes billet salg

m...@zennet.dk

to Open Space Aarhus
Nogen der nåede at få en billet ?

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Jeg nåede desværre ikke at få en billet i går, men jeg kan se at der er en mulighed igen på fredag den 25/11 2016 kl. 10:00.
Jeg håber jeg kan sidde klar ved en computer på fredag, men er lidt i tvivl om jeg kan...

Var der andre af jer der fik en billet i går?

m...@zennet.dk

to Open Space Aarhus
jeg nåede det heller ikke. og jeg er ikke sikker på at jeg kan sidde klar ved maskinen næste gang

Jakob Kristensen

to openspa...@googlegroups.com
Jeg var forsinket på vej hjem fra Kbh i bil, så fik slet ikke prøvet :-(
Kan mærke at juleferien heller ikke er så populær at bruge lige pt for mit vedkommende, så det bliver nok også et pas fra min side denne gang.

Med venlig hilsen
Jakob

Inger Stokkink

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Jeg kunne desværre ikke sidde klar ved en PC i går kl. 10:00, da der blev åbnet for billetsalget til CCC i Hamburg.
Var der nogen af jer der var så heldige at få en billet?

På siden: https://tickets.events.ccc.de/33c3/ står der: "TICKET STATUS: WE ARE SOLD OUT. There will be no ticket sale on site."

Så mon ikke det løb helt er kørt for os?