Fwd: Makers Day på Hovedbiblioteket i København

Mark Moore

to Open Space Aarhus
Se hvor spændende!
Skal vi se om vi kan samle en delegation?

Hvem har tid/lyst/interesse?

Hvem har transportmulighed?

~Mark
to openspa...@googlegroups.com
Jeg er  gerne med. Har også bil. Kunne tænke mig at køre derover aftenen før, og hjemme igen dagen efter. Men hvor sover vi så? Eller lejer vi et sted med Airbnb?

i.

@stokkink

Mark Moore

to Open Space Aarhus
Se! Mere info!
~Mark
to Open Space Aarhus
ups.. det er samme dag som solformørkelsen... Det kan godt være jeg skal til Island den dag... stand by.

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Hmmmmm.... hvad gør vi så? Jeg tager i hvert fald ikke til Island eller Farøerne
.

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Okay.

Jeg tager med til Makers Day. :)

skal vi aftale et planlægningsmøde for interesserede? .. evt en tirsdag aften?

~Mark

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
OK. den 27.1.?

Mark Moore

to Open Space Aarhus
YES! 21:00?

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Yes! *sætter kryds i kalenderen*

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Mark og mig har indtil videre udskudt Markers' Day planlægningsmødet
til den 10. februar, kl. 21.00

i.

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Hej igen! Jeg har besluttet at springe fra makers day planlægningen. Der er for meget andet at se til.
Beklager hvis nogen havde håbet på noget nemt som de kunne kaste opbakning efter, men det er sparsomt med overskud for tiden, så jeg må rationere..

Hvis andre vil være med på planlægningen så sig endelig til! Jeg er sikker på at Inger ville blive glad... Jeg tror ikke hun gider/orker stå med faklen alene...

Med håb om flere timer i døgnet senere i livet.
~Mark

Emil 'Skeen' Madsen

to openspa...@googlegroups.com

Olympisk opbakning! Hvad kom I frem til i går? - Sov over mig, så kom ikke på OSAA.

Mark; Vil du attende, hvis du ikke skal planlægge?

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Helst ikke. Jeg er begyndt at glemme aftaler .. Et sikkert tegn på at der skal skæres ned..

~Mark

Emil 'Skeen' Madsen

to openspa...@googlegroups.com

Fair nok :) - Ingen tvinger dig, tænk på dig selv, læg overskuddet på det vigtigste. Husk at spis sundt, og alt det der :)

Fandt I ud af noget i går, eller er det et blank lærred man går ind til? - Bare så man ved om man skal sætte sig ind i det kunstværk som er undervejs, eller man er med til at lægge de første pensel strøg :)

Mark Moore

to Open Space Aarhus

Der er blankt. Go nuts :)
Måske er der også stadig en smule økonomi i det fra KBH-HB.

~Mark

Emil 'Skeen' Madsen

to openspa...@googlegroups.com

@Inger @others; Planlægningsdag? - Hvornår er godt?

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Halløjsa :-)

Jeg hørte fra Mads at han også var i gang med at planlægge noget til
Makers' Day - men er ikke sikker på, om vi taler om samme Makers' Day
her. Jeg vender tilbage om det.

Planlægningsdag er okay. Tirsdag?

Emil 'Skeen' Madsen

to openspa...@googlegroups.com

Awesome, hvis det er den samme, så snakker vi også med ham. Tirsdag lyder som en fin åbning.

Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.
For at sende et indlæg til denne gruppe skal du sende en e-mail til openspa...@googlegroups.com.
Find flere valgmuligheder på https://groups.google.com/d/optout.

Mads Westergreen

to openspa...@googlegroups.com
Inger, det er ikke det samme.

Vi er netop gået i gang med mini maker faire aarhus 2015 planlægning.
(Mere info kommer senere)

Sent from my iPhone
> Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
> [...]

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Okay, modtaget. Er spændt på at høre om, hvad planerne er :-)

Emil 'Skeen' Madsen

to openspa...@googlegroups.com

Inger må desværre springe fra, er der andre der er et interesserede?