Hacker søges :)

Ole Lund Mægbæk

to openspa...@googlegroups.com

Kære hackerspace Aarhus,

Min kammerat Morten og jeg er ved at bygge et digitalt produkt der består af en mobil applikation og et fysisk produkt med et embeddet OS . Vi har styr på app udviklingen, men mangler en der syntes det kunne være sjovt at bygge det fysiske produkt og have lyst til at tjene lidt penge.

Vi var oppe og besøge jer i sidste uge og talte med jeres formand Flemming, som sagde det var ok at skrive til jer via  jeres mailinglisten - så nu skal vi prøve at lokke én eller flere af jer med om bord! :-)

Goal: Bygge prototype electric vehicle app-controlled charger box.

Vi ønsker at tage en Open EVSE + WIFI  og app connecte den med f.eks. http://www.zettajs.org/

Men, har én af jer bedre ideer vil vi gerne høre om dem?

Læs mere om Open EVSE:

https://code.google.com/p/open-evse/

http://openevse.dozuki.com/

Source: https://github.com/lincomatic/open_evse

Wiki: https://code.google.com/p/open-evse/wiki/OpenEVSE_boards?tm=6

Firmware: https://github.com/lincomatic/open_evse

Om wifi: https://code.google.com/p/open-evse/wiki/OpenEVSE_WiFi

Det fedeste ville være hvis vi kunne mødes, og snakke. Det er ligemeget hvem el. hvor gammel du er, vi har brug for én der synes det kunne være ligeså fedt som os at prøve den her ide af.

Hardware køber vi, så der er ingen udgifter forbundet med det.

Mvh Ole

Bertho Stultiens

On 02/12/2015 09:25 PM, Ole Lund Mægbæk wrote:
> Goal: Bygge prototype electric vehicle app-controlled charger box.

Men, hvad er det?

Jeg har nogle ideer hvad det /kunne/ betyde, men min fantasi er nok ved
at gå lidt amok når jeg ser "vehicle", "app-controlled" og "charger box"
i samme sætning.

I bedste tilfalde er det en lille dims I efterlyser, og i værste
tilfalde er det en kæmpe lader der monteres ved P-pladserne. Det kræver
også lidt forskellige evner...

En lille smule (applikations) kontekst og (funktionel) beskrivelse kunne
hjælpe til at lave rammerne for projektet til hvad det er I vil/efterlyser.

Eller er det måske et hemmeligt projekt?

--
Greetings Bertho

(disclaimers are disclaimed)

Tim Engel

to openspa...@googlegroups.com

Hvor meget har i budgeteret med ?
Message has been deleted

Ole Lund Mægbæk

to openspa...@googlegroups.com
Hej igen,

Jeg vil helst ikke tale om hele konceptet her, men der er tale om en lille dims der skal placeres hos en elbilsejer. Det vil sige en mindre boks i garagen el. carporten.
Vi vil søge funding når vi har en prototype klar. Vi vil naturligvis gerne holde prototype omkostninger nede indtil videre, men vi regner med en 6000 kr inkl hardware.

Mvh Ole

Ole Lund Mægbæk

to openspa...@googlegroups.com
No one?