OKFN Open Data Census - submission deadline 28.09

Uldis Bojars

to opend...@googlegroups.com
OKFN veic ikgadējo valstu atvērto datu stāvokļa aptauju - te ir 2014.
gada informācija par Latviju:

http://global.census.okfn.org/place/lv

Aptaujai šogad ir pievienotas 5 jaunas datu kopas, par kurām Latvijas
aprakstā šobrīd nekā nav:

Procurement tenders
Water Quality
Land Ownership
Health performance
Weather forecast

Vai te ir atvērto datu entuziasti, kas zin (vai var izpētīt) atvērto
datu stāvokli šajās jomās un var aizpildīt aptaujas jautājumus? :)

Termiņš gan ir ļoti tuvu - 28.09 (tik nesen par to uzzināju :-/ )

Sīkāk par aptaujas metodoloģiju, t.sk. par to, kas tieši ir domāts ar
katru no šīm datu kopām:

https://docs.google.com/document/d/13xrVB7o2ex2PpCP12zORqVrD9owK8V2NmrXSzLLMLr0/edit#

---
Uldis

Pēteris Brūns

to opendata_lv
Land ownership, daži komentāri pie dažām pozīcijām (vismaz mana izpratne):

Publicly available? No
Is the data available for free? No
Is the data machine readable? Es teiktu Yes (Grafiskā daļa tiek izsniegta MicroStation DGN, tagad šķiet sāk arī ESRI ShapeFile vai kādā citā ĢISiskā formātā, saistītā aprakstošā daļa redzēta XLS). Pēc būtības šī datu kopa atbilst INSPIE direktīvas tēmai Cadastral parcels un šie dati ir jānodrošina GML (XML) formātā neatkarīgi no tā kādā formātā tiek uzturēti. Šķiet OGC WFS pakalpe eksitē.
Available in bulk? Laikam jau No

Priekā!

--

--
pb

Uldis Bojars

to opend...@googlegroups.com
Paldies Tomam par trūkstošo (= indeksam jauno) datu kopu vērtējumu
pievienošanu! :)

Te var redzēt par LV datu kopām ievadītos datus (un pievienot savus komentārus):

Uldis Bojars

to opend...@googlegroups.com

> [...]

> Is the data available for free? No
> Is the data machine readable? Es teiktu Yes (Grafiskā daļa tiek izsniegta

Paldies par komentāriem!

Te var redzēt par šo datu kopu jau iesniegto aprakstu (kurā ir
atšķirības no Tevis teiktā): http://global.census.okfn.org/place/lv

Vai vari tam pievienot savus komentārus ar e-pastā rakstīto?

Uldis

Pēteris Brūns

to opendata_lv
Komentēju, jo redzēju pieteikumā atšķirības no tā kā pašam liekas un ko zinu :)
Iemetu komentāru pie datu kopas aprakst.

Priekā!

Uldis Bojars

to opend...@googlegroups.com
Super! :)

Vai kādam vēl ir komentāri par indeksā esošo LV datu kopu novērtējumu?

Ir 5 jaunas datu kopas (par vienu no tām Pēteris jau komentēja) un 10
datu kopas, kam novērtējumi tika pievienoti 2014. gadā.

Ja tajās 10 datu kopās nekas nav mainījies (apskatīju UR stāvokli -
tur viss ir tāpat kā 2014. gadā), tad varam atzīmēt, ka iepriekšējie
novērtējumi joprojām ir spēkā.

Uldis

Uldis Bojars

to opend...@googlegroups.com
> Komentēju, jo redzēju pieteikumā atšķirības no tā kā pašam liekas un ko zinu
> :)
> Iemetu komentāru pie datu kopas aprakst.

Nu jau gandrīz visas datu kopas būs ievadītas :)

Vai vari apskatīt atlikušās 3 datu kopas (pārējās, ko zināju, updeitoju)? :
- National Map
- Location datasets (pasta indeksi -> ģeo-koord.) - vai Latvijā tāda
veida dati vispār tiek uzturēti?
- Pollutant Emissions

Uldis