من از تو عكس دارم!!!لطفا اطلاع رساني کنيد بسيار مهم

1 view

omid ghotbi

to one-happy-day, ghazalhayebashokooh, atefehriyahi, Saleminik, N Fallahian, bahador
*من از تو عكس دارم!!!*
*لطفا اطلاع رسانی کنید، بسیار مهم:*

به اطلاع كليه كاربران اينترنت مي رساند در صورتي كه از فرد ناشناسي با متن
انگليسي با عنوان

{{من از تو عكسي دارم، عكس ضميمه را چك كن خودت هستي يا نه به همراه فايل
ضميمه imag9807.zip}}

دريافت نمودند به هيچ عنوان فايل ضميمه آنرا باز ننمايند. اين فايل حاوي بد
افزاري از نوع wiper بوده

كه نسبت به انهدام كامل اطلاعات روي كامپيوتر شما اقدام مي نمايد و اين
اطلاعات ديگر قابل بازگشت نيستند.

خواهشمند است جهت جلوگيري از اين امر اطلاع رساني لازم به همكاران، دوستان و
آشنايان خود بنماييد.

یک توصیه دوستانه هرگز هیچ فایلی رو خصوصا از افراد ناشناس و سایتهای غیر
آشنا دریافت و اجرا نکنید
و هرگز فکر نکنید که اطلاعات مهمی ندارید شما همیشه چیز مهمی رو دارید که
شاید خودتون بی اطلاع باشید اما بدرد افراد سودجو میخوره
با تشکر امید قطبی
TAO