Kindergarten party

Dag

Er det noen som var på kindergarten party på Hellerud skole i Oslo den
16-18/11-96? I helga som var med andre ord?

Dag A. Ivarsøy

Vegard Windsand

> Ja...altfor salig...bortsett fra at lille numen var VELDIG trøtt :)

Eh... Karer, det ville vært en fordel med alias og gruppe så jeg får noe
peiling på hvem dere er.

Morgoth/Cadaver

Cyberstarr/Ephidrena

>Er det noen som var på kindergarten party på Hellerud skole i Oslo den
>16-18/11-96? I helga som var med andre ord?

>Dag A. Ivarsøy

jepps... hent demoen vår på ftp://ftp.luth.se/pub/amiga/new/eph-mnemonic.lha

2. plass

-------

j o h n k e n n e t h g r y t t e n

c y b e r s t a r r @ e a s t . n o

Roger Kristiansen

>Er det noen som var på kindergarten party på Hellerud skole i Oslo den
>16-18/11-96? I helga som var med andre ord?

Yepp.. det var salig det :) Du kan jo bare angre...

_.___ _ _ __ .___
---/-----------/-------»>·hONEY^dATA·dIVISION^iNTELLECT·<«--- - - - -

Simen Brekken

>Yepp.. det var salig det :) Du kan jo bare angre...

Ja...altfor salig...bortsett fra at lille numen var VELDIG trøtt :)

__ _
(_/_(_)(_)(_«evol^s!k^lzr·e...@smileyface.com·simen brekken»

Even Sandvik Underlid

>Yepp.. det var salig det :) Du kan jo bare angre...

Var det mange der? Sånn ca. hvor mange?

-- rUSTYBRAIN -- Visit my updated list of new Amigagames at
http://login.eunet.no/~trondbi/newgames.htm

Dag A. Ivarsøy

Hans-Petter Flaaten wrote:

> Ja! :) Hvorfor var ikke du der?! Vi hadde det salig.. %-)

Buhu... Jeg hadde vært i Danmark, og var veldig trøtt og blakk! Derfor
kom jeg ikke.... Buhu...

Hils Fuzz!

Dag A. Ivarsøy

Hans-Petter Flaaten

>Er det noen som var på kindergarten party på Hellerud skole i Oslo den
>16-18/11-96? I helga som var med andre ord?

Ja! :) Hvorfor var ikke du der?! Vi hadde det salig.. %-)

<tb>
- hans-petter flaaten, muffin/ambition -
amiga 1200/030/50mhz/18mb ram/os3.1/ucom 33.6

email: arfl...@online.no

Roger Kristiansen

>Ja...altfor salig...bortsett fra at lille numen var VELDIG trøtt :)

Hmm.. lurer på hvem som er liten av oss.. =) men vi bør kanskje avslutte her
før noen begynner å kjefte? :)

Roger Kristiansen

>Var det mange der? Sånn ca. hvor mange?

Nja.. hvor mange var det da? ... vet egentlig ikke! VELDIG grovt, en 100-200
stykker? :) Mange som ikke hadde med maskin også, så det var litt vanskelig
å få oversikt.

Even Sandvik Underlid

>Nja.. hvor mange var det da? ... vet egentlig ikke! VELDIG grovt, en 100-200
>stykker? :) Mange som ikke hadde med maskin også, så det var litt
>vanskelig å få oversikt.

Hvor mye regnet arrangørene med da?
100-200 høres ikke så veldig ille ut i grunnen...

Hans-Petter Flaaten

>Buhu... Jeg hadde vært i Danmark, og var veldig trøtt og blakk! Derfor
>kom jeg ikke.... Buhu...
Ok.. Men du kommer vel på tg97? :)

email: m...@geocities.com

Dag A. Ivarsøy

Hans-Petter Flaaten wrote:

> Ok.. Men du kommer vel på tg97? :)

Vet ikke ennå. Vi skal på interailtur i Europa rundt påsketider, så jeg
vet ikke om jeg har råd eller tid. Jeg håper jo så klart at jeg får
dratt på tg97! Det er jo ikke så langt fra skolen, hvis det er i
vikingskipet.

Dag A. Ivarsøy

Hans-Petter Flaaten

Ok.. Ja, det skal være i vikingeskipet i år oxo.. Hvor går du på skole nå
egentlig?

Dag A. Ivarsøy

Simen Bjorklund wrote:

> Klart jeg var der! ;)
>
> Så etter deg der, men så deg ikke! ;)
Stemmer, jeg var ikke der pga. økonomiske problemer. Men hadde jeg vært
der, så hadde du helt sikkert lagt merke til meg.

> Høh... Nå begynner du sikkert å lure, nå... Men du har rett, du kjenner meg
> ikke (tror jeg...). Men jeg satt på samme tog som deg da du skulle på
> 'raveparty' i Askim sammen med Grimlock... ;D Acid var vel der han også ?
Med andre ord, du var ikke med på det partyet? (Acid klarte å bli pælma
ut, fordi han prøvde å komme opp i baren litt for mange ganger...
hehehe...)

> Dessuten stressa du rundt på KG5 også! ;)
Stressa, hvem jeg? Jeg ville bare danse og ha det gøy, jeg!
Trust me, du kommer til å legge mer merke til meg i framtida!

Nei, jeg tror ikke jeg kjenner deg, men jeg tror det er jævelig mange
som kjenner meg!
Simen Bjorklund wrote:

> [...]
> | THOR 2.4 REGISTERED | 5-Dec-96 13:28:37 |
>
> A lovely little thinker, but a bugger when he's pissed.

Dag

Hans-Petter Flaaten

>He, he... Hørte ikke så mye til deg på dette partyet... Fikk 'opplevd' deg
>mer på KG5... ;)

Hehe.. Vi tok en del turer ut av hallen for å ta frisk luft.. %) Kanskje
derfor du ikke så meg så mye :)

Dag A. Ivarsøy

Even Sandvik Underlid wrote:

> Hvordan var det sist da (KG5?) og tidligere (KG4,3,2 og 1)?
> Var du der, var det noe stort etc?

KG 1 var utrolig! Det varte fra fredag til lørdag på Fjellfoten
Grendehus i Årnes. Det ble planlagt på en uke, og derfor kom det ikke
flere enn
ca. 20 personer. Grunnen til at partyet ble kallt Kindergarten party er
at dette grendehuset på dagtid var barnehage. Voila, en masse kule leker
og små koselige tøffler! Dessuten så hang det en masse fjortiser utenfor
dette grendehuset hele fredag kveld. Siden dette partyet var så lite
samlet folkene seg for å kode en demo, som aldri? ble ferdig, grunnet at
enkelte personer dro (Ludde og Baffle). I stedet så tok partyet helt av
da noen hadde fått tak i et videokamera og en digitizer. Benjamin og jeg
var vel de som flippa mest ut foran kamera. Noe mer spennende enn dette
kan jeg ikke huske for øyeblikket, men hvis noen vil ha fullstendig
liste over hvem som var der, eller HAM8 bilder av de som var der så bare
spør.

Kindergarten 2, 3 og 4 var såvidt jeg husker i Haga sammfunshus. Større
lokaler med kjøkken, kiosk og STORT stereoannlegg var noe av det som
frista. I kjelleren var det filmrom med surround og laserdisk (noe som
egentlig burde ha vært en selvfølge). Dessuten så var disse små søte
tøfflene også med på disse partyene. Det må også nevnes at det var noen
små ravepartyes på disse partyene. Det kom ikke så veldig mange flere
mennesker på KG 2, men på 3 og 4 ble det bare flere mennesker. Dessverre
så flytta en person inn på Haga sammfunnshus, så det ble umulig å ha det
der mer (pga. lydnivået bl. a.)

KG 5 vet jeg relativt lite om siden jeg ikke var der, men det er sikkert
andre som vet mer!

Morgoth/Cadaver