wassen TK Falke sokken

Peter

Hoe kunnen de TK Falke wandelsokken het best gewassen worden zonder dat ze
te snel slijten?

Alvast dank,

Gijsbert

J.P....@wolmailnospamplease.nl

>Hoe kunnen de TK Falke wandelsokken het best gewassen worden zonder dat ze
>te snel slijten?

Gijsbert, binneste buiten en NIET in de droger op een graadje of
dertig. Gewoon bij de andere was in, en daarna drogen op het lijntje.

Jeroentje

* Peter *

<J.P....@Wolmailnospamplease.nl> schreef in bericht

Ik draag dagelijks walkies, dus mag je mij een intensieve gebruiker noemen.
De sokken was ik op 40 graden in een voorzichtig programma en droog ze in de
droger.
De gemiddelde leeftijd van mijn sokken is drie jaar, en dat is hetzelfde als
in de tijd dat wij nog geen droger hadden. In het laatste halfjaar kan ik de
sokken alleen nog maar als werksokken gebruiken, omdat er dan wat elastiek
uit het breisel gaat hangen........... ;-)))

Groeten,
Peter

--
Posted by news://news.nb.nu

E.S.

"* Peter *" <p.waal...@SPAMconvolution.nl> wrote in message

> [...]
de
> droger.
> De gemiddelde leeftijd van mijn sokken is drie jaar,

Ja en?
Het is maar net hoeveel stel walkies jij hebt :-))

Mvg. Eric

* Peter *

"E.S." <e.en.e(haal weg)@quicknet.nl> schreef in bericht

> Ja en?
> Het is maar net hoeveel stel walkies jij hebt :-))

Nee, dat is het níet!
Het gaat over de manier van wassen. Met mijn bericht probeer ik alleen
duidelijk te maken, dat je met Falke sokken niet overdreven voorzichtig hoef
te zijn.
Gewoon met 40 graden wassen en gewoon in de droger werkt dus goed.

Japie

> noemen.
> de
>
> Ja en?
> Het is maar net hoeveel stel walkies jij hebt :-))
>
> Mvg. Eric

Ik was mijn Walkie sokken al jaren in de wasmachine, gewoon met de bonte
was. Daarna verdwijnen ze gewoon in de droger. Dit gebeurt bijna wekelijks
en gaat nu al jaren goed.
Als ik zo eens reken, zijn de sokken al zo'n 200 maal gewassen op deze
manier en nog steeds geen problemen.

Japie