TV-programma's over tuinieren. Let regelmatig op de BBC-programmering!

djb NL2986

Deze week de volgende programma's over tuinieren gevonden bij BBC2 (waar
anders?):

- The Beechgrove Garden 14.25-14.55,
op werkdagen (Schots: leuk, dat accent)
- Geoff Hamilton's Cottage Gardens 17.05-17.35,
(op maandag en dinsdag, misschien volgende weken ook?)
- Stefan (Buczacki)'s Garden Roadshow 17.35-18.00,
(op maandag en dinsdag, misschien volgende weken ook?)
- Gardeners' World 21.30-22.00,
elke vrijdag

Hou de BBC-programmering in de gaten, laatst was er op werkdagen van
12.30-13.00 ook een aardig tuinmagazine genaamd 'Garden Magic'. Ook
worden (met enige regelmaat?) andere tuinprogramma's herhaald, zoals The
Ground Force, waarin een metamorfose van een tuin wordt uitgevoerd door
Alan Titchmarsh en zijn team. Surfende tuiniers doen er goed aan om zo
nu en dan eens te kijken of er nog iets gepland staat op
http://www.gardenersworld.beeb.com/index.shtml

Degenen die wat langere termijnplanning van tuinprogramma's kunnen
posten, worden hiervoor bij voorbaat bedankt.

Groetjes, Dick.

Dick J Bax d.j...@hccnet.nl NL2986
--
Planten ruilen? Als Ridderkerk je niet te ver is, mail me dan eens.

Schaefer

djb NL2986 schreef:

> Deze week de volgende programma's over tuinieren gevonden bij BBC2 (waar
> anders?):

Bedankt voor je oplettendheid. Meteen oven naar Blokker om wat videobanden
te kopen.

m vr gr

nico

Hallo allemaal,

weet iemand of je de BBC ook via de Astra satelliet kunt ontvangen?

(k heb na jaren ned. 1 nu eindelijk een schotel! wie weet er Astra-te
ontvangen tuinprogramma's , als het even kan engelse)

mvrgroet, nico

djb NL2986

nico <azul...@euronet.nl> schreef in berichtnieuws
7m8fna$1cqu$1...@beast.euro.net...

> [...]
>
> (k heb na jaren ned. 1 nu eindelijk een schotel! wie weet er Astra-te
> ontvangen tuinprogramma's , als het even kan engelse)
<knip>

Leuk als je met zo'n schotel 'de wereld een beetje kleiner kunt maken'!
Misschien kun je eens informeren in nl.media.tv? Mag ik aannemen dat je
'azulejos' als mailadres hebt gekozen vanwege affiniteit met die mooie
Portugese tegeltjes?

Groetjes, Dick.

Dick J Bax d.j...@hccnet.nl NL2986
--

Katten uit andermans tuin houden is de taak van de eigenaars.

djb NL2986

djb NL2986 <d.j...@hccnet.nl> schreef vorige week in berichtnieuws
7ls57j$1u2$2...@news.hccnet.nl...

> [...]
>
> Degenen die wat langere termijnplanning van tuinprogramma's kunnen
> posten, worden hiervoor bij voorbaat bedankt.

Ja hoor: Geoff en Stefan staan deze week niet alleen geprogrammeerd op
maandag en dinsdag, maar ook op woensdag. Je moet er alleen niet van
opkijken als deze herhalingen (want dat zijn het) vervallen tgv een
actueel evenement.